هدف من برای ورود به سینما، کارگردانی بود / هادی حجازی‌فر از همکاری با حاتمی‌کیا تا اجرای نمایش "مکبث"



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,هادی حجازی‌فر

هادی حجازی‌فر که در ماه مبارک رمضان با سریال "نفس" مهمان خانه‌ها می‌شود، این روزها خود را برای بازی در تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا آماده می‌کند. .

به گزارش هنرآنلاین، هادی حجازی فر بازیگر که فیلم "ماجرای نیمروز" را در حال اکران دارد، این روزها خود را آماده می‌کند تا در "به وقت شام" تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش بپردازد.

 

حاتمی کیا در حال حاضر روزهای پایانی پیش تولید خود را پشت سر می‌گذراند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری اثر خود را تا دو هفته آینده در تهران آغاز خواهد کرد.

 

"به وقت شام" با موضوع تحولات منطقه به گروهک تروریستی داعش و تهدیدات تکفیری‌ها می‌پردازد و به همین خاطر قرار است بخش‌هایی از فیلمبرداری این فیلم در سوریه انجام شود.

 

حجازی‌فر که یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین، اظهار کرد: در حال حاضر خودم را برای حضور در فیلم "به‌ وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا آماده می‌کنم و کار دیگری ندارم. فیلم "گیلدا" به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار را آماده دارم که هنوز نمی‌دانم در چه وضعیتی قرار دارد. فیلم "آستیگمات " ساخته مجید رضا مصطفوی هم تدوینش تمام‌شده است.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر در سریال "نفس" به کارگردانی جلیل سامان که قرار است ماه رمضان از تلویزیون پخش شود، حضور یافتم که اولین تجربه تلویزیونی من بود. حضور در این مدیوم برایم کاملاً متفاوت بود و دوست دارم هر چه زودتر نتیجه آن را ببینم. با اینکه در این سریال نقش کوتاهی داشتم، اما تجربه کار با جلیل سامان برایم دل‌نشین بود چراکه فرمت کاری سامان، کاملاً سینمایی است. او حتی خیلی نسبت به کارگردانان سینمایی سخت‌گیرتر است و به‌شدت روی پلان‌ها و میزانسن‌ها تمرکز دارد. درمجموع تجربه خوبی بود و امیدوارم که ماحصل آن نیز خوب باشد.

 

این بازیگر تئاتری درباره حضور مجدد بر روی صحنه تئاتر نیز اظهار کرد: صحبت‌هایی با آقای حریری مدیر تالار مولوی داشتم که اگر مراحل اداری آن طی شود، احتمالاً بهمن و اسفندماه "مکبث" را به صحنه می‌برم و طبق آنچه برنامه‌ریزی‌شده است، از اول آذر تمرینات‌مان را شروع خواهیم کرد. از آنجایی‌که مدتی قبل متن این نمایش نوشته‌شده بود و هر بار دستخوش تغییراتی شد و نمایش بنا به دلایلی به اجرا نرسید، این روزها در حال بازنویسی مجدد اثر هستم، ولی هنوز کامل نشده و از آنجایی‌ که "مکبث " کار بزرگ و سختی است، امیدوارم بتوانم آن را به‌موقع آماده کنم، اما اگر از نتیجه کار راضی نباشم، قطعاً اجرای آن را به تعویق خواهم انداخت، چراکه ترجیح می‌دهم در این زمینه فعلاً عجله‌ای نداشته باشم.

 

حجازی فر در خاتمه درباره تجربه کارگردانی در سینما نیز گفت: هدف من از ابتدا برای ورود به سینما کارگردانی بود و هر وقت احساس کنم شرایط برای این کار فراهم است آن را تجربه خواهم کرد، اما از آنجایی‌ که فعلاً فیلم‌نامه‌های خوب و کارگردان‌هایی با پیشنهاد‌های خوب سر راهم قرارگرفته‌اند فعلاً مشغول بازی هستم و حضور در این عرصه را تجربه می‌کنم و این اتفاق برایم خوشایند است؛ اما حتماً کارگردانی را نیز تجربه می‌کنم. ایده‌هایی دارم، اما هنوز آن‌ها را به روی کاغذ نیاورده‌ام.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------