بهاره رهنما از رابطه خود با پیمان قاسمخانی گفت



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهاره رهنما

روز گذشته چهارشنبه سوم خرداد بهاره رهنما،‌ شیوا اردویی و مهیار طهماسبی عوامل نمایش «دیگری» مهمان کافه خبر در خبرگزاری خبرآنلاین شدند. .

به گزارش  خبرآنلاین، بهاره رهنما در نشست نمایش «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی در پاسخ به سوال یکی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین که پرسیده بود: «من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده‌ام که بعد از جدایی از همسر سابق‌شان از ایشان به خوبی یاد کرده‌اند. از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی‌شان بوده‌اند یاد کردند از جمله پدر و برادر و همسر سابق‌شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.» گفت: «این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

 

او ادامه داد: «(با لبخند) جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر 50 یا 60 سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می‌بینند و در کنار هم می‌خواهند.»

 

مشروح گفت‌و‌گو با عوامل نمایش «دیگری»؛ بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی به زودی منتشر خواهد شد.

 

نمایش «دیگری» با بازی بهاره رهنما در نقش مدو و شیوا اردویی در نقش لی‌لا  و مهیار طهماسبی به عنوان طراح موسیقی تا 22 خرداد هر شب ساعت 21:45 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------