آغاز ویژه برنامه «علی ضیا» از 8 روز قبل از عید



اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار علی ضیا

«بابک بادکوبه» گفت: ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبکه یک سیما که به «اینجا آینده» تغییر نام داد، با آیتم‌های متفاوت و ستارگان حوزه‌های مختلف ساعات پایانی سال را مهمان مردم ایران خواهد شد.

«بابک بادکوبه» مجری و تهیه کننده‌ تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک گفت: این ویژه برنامه از "اتفاق 1" به "اینجا آینده" تغییر نام پیدا کرد.


وی در خصوص آیتم‌های این برنامه اظهار داشت: از بخش‌های "اینجا آینده" می‌توانم به پخش کلیپ موسیقی، مصاحبه با مادران شهدا و ایران زمین ایران‌گردی با اجرای "جواد قارایی" اشاره کنم.


این تهیه‌کننده افزود: در «اینجا آینده» 8 فصل مختلف از اتفاقات مهم حوزه‌های علم و فناوری، معارف اسلامی، حماسه و دفاع مقدس، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استحفاظی با مهمانانی متناسب به نمایش در خواهد آمد و ایران را در سالی که گذشت بررسی خواهیم کرد.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی ضیا

 

وی ادامه داد: «سید علی ضیا» به عنوان مجری اصلی با ستارگان حوزه‌‌های مختلف به گفتگو خواهد نشست و این برنامه در 9 قسمت و شب عید از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد مهمان مردم خواهد شد.


گفتنی است؛ ویژه برنامه‌ی «اینجا آینده» از 8 روز قبل از سال تحویل به روی آنتن شبکه 1 خواهد رفت و 8 برنامه متفاوت را به بینندگانش عرضه خواهد کرد.


در روز نهم که همان روز سال تحویل است «اینجا آینده» از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد به آیتم‌ها و مهمانان مختلف از شبکه 1 سیما به روی آنتن خواهد رفت.

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------