سریال‌های نیمه‌کاره شبکه نمایش خانگی از مردم کلاهبرداری می‌کنند/ مردم از هیچ اثری مانند شهرزاد تعریف نمی‌کنند.



بازیگر سریال تلویزیونی "دردسرهای عظیم" با اشاره به اینکه سریال‌های نیمه‌کاره شبکه نمایش خانگی از مردم کلاهبرداری می‌کنند، گفت: مردم از هیچ اثری مانند شهرزاد تعریف نمی‌کنند.

سولماز غنی بازیگر سریال تلویزیونی "پنج گیلومتر تا بهشت" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت:  چند سال قبل در زمینه ساخت آثار نمایشی مشکلاتی ایجاد شد که بخش زیادی از آن‌ها در زمینه مالی بود و باعث می‌شد تولیداتی اتفاق نیفتد.

 

وی ادامه داد: در آن دوره کارهایی را که به من پیشنهاد می‌شد را دوست نداشتم. به عنوان نمونه دوسال قبل در سریال " دردسرهای عظیم" همراه با عوامل سریال "پنچری" کار کردم و در این مدت کاری را انجام ندادم تا اینکه دوباره در سریال "پنچری" با همین کار مشغول فعالیت هستم.

 

اخبار,اخبار امروز,سولمازغنی

 

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" تصریح کرد: کیفیت سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود نیز درحد قابل توجهی نیست و تنها، سریال " شهرزاد" کیفیت قابل ملاحظه‌ای داشت و سایر سریال‌ها کیفیت خوبی نداشتند.

 

وی اظهار کرد: نیمی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که قرار بود در چند فصل ساخته شود، نصفه کاره رها شدند که فکر می‌کنم این اتفاق یک نوع کلاهبرداری از مردم محسوب می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که مردم بی اعتماد شوند.

 

اخبار,اخبار امروز,سولمازغنی

 

غنی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: خود من به جز سریال "شهرزاد" ، سریال دیگری را در شبکه نمایش خانگی دنبال نکردم و حتی سریالی با عنوان "عاشقانه" را که به تازگی وارد این شبکه شده را پیگیری نمی‌کنم.

 

اخبار,اخبار امروز,سولمازغنی

 

وی یادآور شد: زمانی که سریال "شهرزاد" درحال پخش بود، اگر یک نفر می‌خواست این اثر را تماشا کند به اندازه‌ای از اطرافیان تعریف آن را می شنید که به خریدن و سپس تماشا کردن این سریال ترغیب می شد.

 

اخبار,اخبار امروز,سولمازغنی

 

بازیگر سریال تلویزیونی "پنچری" همچنین گفت: هیچ تعریفی از سریال "عاشقانه" نشنیده‌ام و فکر می کنم آن اتفاق لازم برای شبکه نمایش خانگی هنوز رخ نداده است اما امیدوارم که به زودی رخ بدهد.

 

غنی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در شبکه نمایش خانگی بیشتر تهیه کننده‌ها به بخش مالی قضیه فکر می‌کنند و سود دهی برایشان اهمیت بیشتری دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------