فروش استثنایی دزدان دریایی کارائیب در هالیوود/جک اسپارو از مرگ باز می‌گردد/تصاویر



جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود یا باکس آفیس این هفته با صدرنشینی فیلم سینمایی 'دزدان دریایی کارائیب (مردان مرده قصه نمی‌گویند)' منتشر شد. .

 به گزارش میزان، این فیلم در اولین هفته از اکران توانست رقبای سرسختی همچون گارد ساحلی، بیگانه و نگهبانان کهشکان ۲ را پشت سر بگذارد.

 

همچنین طی هفته گذشته فیلم‌های دیو و دلبر و سریع و خشن ۸ با وجود فروش جهانی مناسب با توجه به فصل تازه اکران در رده‌های پایینی جدول جا گرفتند.

 

دزدان دریایی کارائیب

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سینمای هالیوود

 

فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب" به کارگردانی "یوهاخیم روننیگ" و با بازی "جانی دپ" توانست با داشتن ۴۳۷۶ سینما به فروشی معادل ۲۴ میلیون دلار دست پیدا کند.

 

این فیلم ادامه‌ای بر فرانچایز یا سری فیلم‌های موفق دزدان دریایی کارئیب بوده و علاوه بر جانی دپ، بازیگر مطرح دیگری همچون "خاویر باردم" در آن نقش آفرینی می‌کند.

 

کاپیتان سالازر که دشمن قدیمی جک اسپارو می باشد، موفق می شود از مثلث برمودا خارج شده و به قتل عام دزدان دریایی اقدام نماید. اما زمانی که جک اسپارو تصمیم به مقابله با او می گیرد.

 

جف ناتنسون نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و نام فرعی "مردان مرده قصه نمی‌گویند" را برای آن انتخاب کرده است.

 

جانی دپ، خاویر باردم، اورلاندو بلوم، استیفن گراهام، برنتون توایتس و جفری راش از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

گارد ساحلی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سینمای هالیوود

 

فیلم سینمایی "گارد ساحلی" به کارگردانی "ست گوردون" ۲۶ مِی ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

 

در این فیلم "دواین جانسون" ثروتمندترین بازیگر سینمای جهان و هالیوود در نقش اصلی ظاهر شده است. وی امسال فیلم پرفروش "سریع و خشن ۸" را نیز با استقبال گیشه پشت سر می‌گذارد.

 

این فیلم روایتگر زندگی ماموران گارد ساحلی است. گارد ساحلی به نام میچ و همکار تازه واردش پرده از جنایتی بر می دارند که آینده منطقه را با تهدید مواجه می کند.

 

مایکل برک و داگلاس شوارتز نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و کارگردانی آن را به "ست گوردون" سپرده‌اند.

 

علاوه بر دواین جانسون، زک افرون دیگر بازیگر مطرح سینما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم در اولین هفته از اکران خود با فروشی معادل ۵.۷ میلیون دلار روبرو شد.

 

نگهبانان کهکشان ۲

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سینمای هالیوود

 

فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" در سومین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود رقمی معادل ۵.۳ میلیون دلار را ثبت کرد تا این فیلم طی دو هفته به فروشکلی ۳۱۸ میلیون دلار دست یابد.

 

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.

 

بیگانه

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سینمای هالیوود

 

فیلم سینمایی بیگانه (عهد) به کارگردانی ریدلی اسکات در اولین هفته فروش با وجود شورعی ضعیف توانست صدر باکس آفیس هالیوود را از آن خود نماید. این فیلم در اولین هفته توانست رقمی معادل ۳ میلیون دلار را به ثبت رساند تا با فروش کلی ۴۹ میلیون دلار رتبه چهارم را داشته باشد.

 

در این نسخه از بیگانه مسافران سفینه فضایی به دنبال مکانی تازه برای زندگی انسان عازم سیارات دیگر می شوند و در یکی از همین سیاره ها با نوع تازه ای از بیگانگان روبرو می شوند.

 

خدمه یک سفینه فضایی به سیاره ای ناشناخته می رسند که تابحال کشف نشده بود. اما آنها در این سیاره با موجود بیگانه ای مواجه می شوند.

 

مایکل فستبندر، بیولی کروداپ، کاترین واترستون، کارمن اجوگو و کالی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفریی کرده‌اند.

 

فیلم‌های "همه چیز، همه چیز" با ۲ میلیون دلار، "راه طولانی هال" با ۱.۲ میلیون دلار، "ربوده شده با ۱ میلیون دلار، شاه آرتور با ۷۸۰ هزار دلار، رئیس بچه با ۴۱۵ هزار دلار و سریع و خشن ۸ با ۳۷۱ هزار دلار رتبه‌های پنجم تا دهم جدول باکس آفیس را در اختیار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------