آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

محسن یگانه از خیال تو تا هر چی تو بخوای/ خواننده‌ای که دو مرتبه برای ماه عسل خواند /عکس



محسن یگانه خواننده موفقی است که با اجرای آثار "خیال تو" و " هرچی تو بخوای"، تاکنون دو مرتبه برای برنامه "ماه عسل" خوانده است. .

 به گزارش  میزان، "ماه عسل" پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی در ماه مبارک است و مردم اجرای احسان علیخانی در این برنامه را پذیرفته‌اند.

 

علیخانی با حفظ قالب کلی برنامه "ماه عسل" در ماه رمضان تلاش می‌کند در بخش‌هایی از این برنامه از جمله تیتراژهای ابتدایی و انتهایی و بهره گرفتن ازحضور خواننده‌های مختلف، تنوع قابل توجهی در روند این برنامه در طول سال‌های روی آنتن بودن، ایجاد کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,محسن یگانه

 

در طی سال‌هایی که "ماه عسل" پخش می‌شود، خواننده‌هایی مانند مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، محسن یگانه، مهدی یغمایی و زنده یاد مرتضی پاشایی تیتراژهای این برنامه را خوانده‌اند.

 

محسن یگانه در سال ۱۳۹۱ تیتراژ برنامه "ماه عسل" با عنوان " خیال تو" را خواند که تا اندازه زیادی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. خواننده آلبوم "نگاه" همچنین در سال گذشته نیز تیتراژ ابتدایی برنامه پرمخاطب علیخانی با عنوان " هرچی تو بخوای" را اجرا کرد.

 

ترانه قطعه " هرچی تو بخوای" را روزبه بمانی سروده، تنظیم را مهیار رضوان و ساخت موسیقی را محسن یگانه بر عهده داشته است. همچنین آرش پاکزاد نیز میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشته است.

 

یگانه در مدت ۵ سال دو تیتراژ برای برنامه "ماه عسل" خوانده که تا اندازه بسیار زیادی مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,احسان علیخانی

 

به طور یقین یکی از دلایلی که از قطعه‌های این خواننده جوان موسیقی پاپ به طور ویژه استقبال می‌شود، این است که او در بیشتر موارد آهنگسازی قطعه‌هایی که می‌خواند را هم برعهده دارد.

 

یگانه در کارنامه هنری خود تیتراژ‌های موفقی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به "هر چی تو بخوای" و " خیال تو" برای برنامه "ماه عسل"، سریال "آسمان همیشه ابری نیست"، " دور خودت نچرخ" برای سریال " فراموشی"، " قلب یخی"، فیلم تلویزیونی " یه آسمون آبی سقف اتاق منه"، برنامه "نشانی"، " مرگ خاموش" و فیلم سینمایی " گرگ و میش" اشاره کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------