آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

«کودک شو» با دو بخش جدید به روی آنتن می رود



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کودک شو

«کودک شو» با دوبخش جدید «نمایش عروسکی» و «ستاره شو» در روزهاي آتی به روی آنتن شبکه نسیم می رود. .

 به گزارش صبا، برنامه کودک شو که پخش خود را از ابتدای فروردین ماه از شبکه نسیم آغاز کرده است، در روزهای آتی با بخش های جدیدی روی آنتن این شبکه می رود.

 

از آن جایی که این برنامه با هدف تعامل بین خانواده  ها و فرزندانشان شکل گرفته است، در همین راستا بخشی طراحی شده، تا زمینه این ارتباط بیش از پیش فراهم شود. در این بخش هر خانواده با عروسک هایی که در اختیارشان قرار می گیرد، نمایشی را برای فرزند خود و دیگر حاضران اجرا می کنند. اجرایی که با قصه گویی، صداپیشگی و اغلب هنرهای لازم برای یک نمایش عروسکی همراه است؛ پس از آن هم خانواده برنده توسط تماشاچیان حاضر انتخاب می گردد. 

 

در اين بخش قصه ها و داستان هاي گوناگوني توسط اتاق فكر برنامه در نظر گرفته شده است، كه با تبادل نظر با خانواده ها به آن شكل داده مي شود و هر گروه متناسب با نوع  اجرايي كه ارائه مي دهد مورد قضاوت قرار مي گيرد.

 

لازم به ذکر است که علاوه بر این بخش، آیتم دیگری با عنوان «ستاره شو» برای خانواده هایی که در برنامه حضور ندارند، تدارک دیده شده است. در این بخش هر خانواده می تواند با ارسال فیلم های یک دقیقه ای از فرزندشان و ارسال آن به پیام رسان تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۳۴۷۹۸۹ در کودک شو حضور یابند. 

 

فیلم های ارسالی در این بخش بعد از داوری توسط کارشناسان «کودک شو»، برای شرکت در مسابقه، انتخاب شده و در برنامه نمایش داده می شوند.

 

گفتني است برنامه «كودك شو» هر هفته در روزهاي زوج، در ساعت ۲۱ به روي آنتن شبكه نسيم مي رود. پخش اين برنامه در قالب یک فصل ۹۰ قسمت، با اجراي پژمان بازغي ادامه دارد و قرار است به زودي علاوه بر بخش هاي مذكور، چهره هايي از حوزه هاي گوناگون نيز به آن اضافه شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------