بازگشت «کینگ کونگ» به سینمای جهان



فیلم حماسی ماجراجویی «کونگ - جزیره جمجمه (Kong Skull Island)» از 10 مارس 2017 اکران خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد نمود.

به گزارش میزان، فیلم حماسی ماجراجویی «کونگ - جزیره جمجمه (Kong Skull Island)» از 10 مارس 2017 اکران خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد نمود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازگشت «کینگ کونگ» به سینمای جهان

 

«جزیره جمجمه» فیلمی حماسی ماجراجویی است که جوردن وی روبرت بر اساس فیلمنامه ای نوشته درک کانالی  آن را کارگردانی کرده‌است.

 

تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون و جان رایلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازگشت «کینگ کونگ» به سینمای جهان

 

پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال 2014، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز تصمیم به ایجاد یک مجموعه سینمایی مشترک گرفتند، که علاوه بر Kong: Skull Island، دو فیلم گودزیلا 2 (Godzilla 2) که در سال 2019 اکران خواهد شد و فیلم نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) قرار است دیگر فیلم‌های این مجموعه باشند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازگشت «کینگ کونگ» به سینمای جهان

 

فیلم Kong: Skull Island برای اکران در تاریخ 10 مارس 2017 (19 اسفند 95) برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری این فیلم در هاوایی ویتنام و استرالیا انجام شده است.

 

داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازگشت «کینگ کونگ» به سینمای جهان

 

قرار است "کونگ" در این فیلم بزرگ‌ترین کونگی باشد که تا به حال وجود داشته است. اندازه این گوریل قرار نیست 10 پا یا 30 پا باشد، بلکه اندازه او 100 پا است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------