بازیگری که ترس‌اش از بازی در تئاتر ریخت



ویشکا آسایش که نام «قطام» پس از 25 سال هنوز با اسم او عجین است، این روزها در دومین تجربه تئاتری‌اش در تالار وحدت روی صحنه است.

به گزارش ایسنا، آسایش اولین بار سال 1370 با سریال امام علی (ع) وارد عرصه بازیگری شد و در طول این سال‌ها با وجود اینکه در بیش از 15 فیلم سینمایی نقش‌های متفاوتی را بازی کرده بود اما در تئاتر حضور پررنگی نداشته است.

 

او که همیشه از تئاتر بازی کردن ترس داشته، به دنبال این بود تا این حس را در خود از بین ببرد و با میل و علاقه‌ای که پس از تماشای «کالیگولا» به بازی در تئاتر پیدا کرد، سرانجام سال 92 برای اولین بار با نمایش «ملکه زیبایی لی‌نین» به طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده روی صحنه رفت و همان شب اول هم ترسش از بازی در تئاتر ریخت.

 

تجربه بازی در نمایش «کالیگولا» آنقدر برای آسایش متفاوت و خوب بود که او در اظهارنظری علاوه بر اینکه کار در تئاتر را بسیار سخت‌تر از سینما دانست، گفت:«از همه نظر، به تئاتری‌ها تعظیم می‌کنم! می‌دانستم سخت است اما نه این‌قدر! »

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ویشکاآُایش

 

با این حال از آنجا که این بازیگر در انتخاب‌های سینمایی‌اش هم گزیده‌کار است، در نمایش دیگری بازی نکرد تا به نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده رسید، چون ترجیح می‌داد در اثری بازی کند که حتما متن و کار خوبی باشد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ویشکاآُایش

 

او در همکاری جدیدش با غنی‌زاده نقش «آناستازیا» و تنها بازیگر زن نمایش را ایفا می‌کند و درواقع به نوعی همان نقش اصلی زن نمایشنامه‌ی «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» فردریش دورنمات است که با تغییراتی به شکلی متفاوت در نمایش غنی‌زاده اجرا می‌شود.

 

نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» که اجرای عمومی آن از ۲۵ مهرماه آغاز شده است، تاکنون با حضور بیش از 13 هزار تماشاگر، به فروش بیش از 500 میلیون تومان رسیده و ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، بابک حمیدیان، همایون غنی‌زاده، سیامک صفری و داریوش موفق در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ویشکاآُایش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------