چرا عباس جدیدی در برنامه رضا رشیدپور حاضر نشد؟ / مجری: ما دروغ نمی‌گوییم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رضارشیدپور

حاضر نشدن عباس جدیدی در برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور حاشیه‌ها در مورد این کشتی‌گیر و عضو شورای شهر را تداوم بخشید.

به گزارش  خبرآنلاین، رشیدپور در برنامه روز دوشنبه هفدهم آبان ماه اعلام کرد قرار بر حضور عباس جدیدی در این برنامه بوده، اما این حضور منتفی شده است. ماجرا از قول رشیدپور به این ترتیب روایت شد که گویا جدیدی از او درخواست کرده ابتدا سئوال‌هایی که قرار است از او در طول برنامه پرسیده شود در اختیارش قرار بگیرد. پاسخ رشیدپور به این درخواست این بوده که روال برنامه چنین نیست و سئوالات از قبل در اختیار مهمان‌ها قرار نمی‌گیرد.

 

ساعاتی قبل از شروع برنامه روز دوشنبه، موبایل جدیدی از دسترس خارج می‌شود و از سوی او چنین اعلام می‌شود که دلیل حاضر نبودن او در برنامه بیماری عنوان شود.

 

پاسخ رشیدپور به این وضعیت هم این بود که در برنامه اعلام می‌کند، حاضر نیست به مخاطبان دروغ بگوید.

 

عکسی که جدیدی در آخرین روزهای حیات زنده‌یاد منصور پورحیدری از خود و این فوتبالیست قدیمی منتشر کرد، انتقادهای گسترده‌ای را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است. حالا با حاضر نشدن جدیدی در برنامه «حالا خورشید» و روایت ماجرا از سوی رشیدپور به نظر می‌رسد همچنان این حاشیه‌ها ادامه بیابد.

 

این در شرایطی رخ داد که جدیدی شب قبل روی خط تلفن برنامه «تهران 20» حضور پیدا کرد و به سئوالات هیراد حاتمی مجری برنامه در مورد حاشیه‌های عکسی که با زنده‌ياد پورحیدری انداخته بود پاسخ داد. جدیدی در این برنامه چنین عنوان کرد که زمان حیات این فوتبالیست باسابقه به دلیل بیماری او رنج می‌برده و حالا بعد از درگذشت پورحیدری از زخم زبان‌ها در عذاب است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------