آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمله تند و تیز تهیه‌کننده «سلام بمبئی» به منتقدان



با آغاز اکران فیلم «سلام بمبئی» یکی از خبرگزاری‌ها گزارش تند و تیزی علیه این فیلم نوشت و مدعی شد صحنه‌های رقص این فیلم آنقدر هیجان‌انگیز است که سالن‌داران مجبورند چراغ‌ها را روشن کنند.

به گزارش آی سینما: با آغاز اکران فیلم «سلام بمبئی» یکی از خبرگزاری‌ها گزارش تند و تیزی علیه این فیلم نوشت و مدعی شد صحنه‌های رقص این فیلم آنقدر هیجان‌انگیز است که سالن‌داران مجبورند چراغ‌ها را روشن کنند. امروز جواد نوروزبیگی در گفت‌وگویی پاسخ قاطعانه‌ای به این ادعا داده و آن را یک دروغ بزرگ رسانه‌ای خوانده است. از سوی دیگر با توجه به اعتراض پخش‌کنندگان برخی فیلم‌ها به تعداد سالن‌های در اختیار این فیلم، امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده 27 سالنی که «سلام بمبئی» در تهران دارد کاملا قانونی است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلام بمبئی

 

یک روز بعد از اکران فیلم «سلام بمبئی» که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد، خبرگزاری فارس در گزارشی موضع سختی در قبال اکران این فیلم گرفت و در گزارشی با تیتر «نمایش فیلم با چراغ‌های روشن!/ «سلام بمبئی» بازگشت به سینمای کاباره‌ای» نوشت: «بهتر است مدیران مجوزدهنده به این فیلم در یکی از سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم حاضر شوند تا ببینند بعد از صحنه‌های عاشقانه و رقص در سالن سینما چه هیجانی به مخاطب القا می‌شود به‌گونه‌ای که چراغ‌های داخل سالن روشن می‌شود.» و خواستار تحریم این فیلم در سینماهای حوزه هنری شد. گزارشی که بلافاصله در برخی رسانه‌های همسو هم بازنشر شد.

 

با توجه به تجربه‌های قبلی به نظر می‌رسید این گزارش حاشیه‌هایی را برای «سلام بمبئی» رقم خواهد زد، اما به نظر می رسد با توجه به این‌که فیلم از سوی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس دیده شده و معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نیز بر مراحل تولید این فیلم نظارت داشته است بعید است فیلم دچار حاشیه دردسر سازی شود

 

با این حال گزارش این خبرگزاری از طرف سازندگان «سلام بمبئی» بی‌پاسخ نمانده و امروز جواد نوروزبیگی در گفت‌وگو با آنا، منتشر کننده این گزارش را به خاطر «دروغگوی بزرگ» خوانده و درباره چراغ‌های روشن در زمان نمایش فیلم و بازگشت به سینمای کاباره‌ای گفته است: «این دروغ بزرگ رسانه‌ای‌ است که می‌خواهد با ایجاد جو برای فیلم حاشیه درست کند. از قول من بنویسید: این دروغ بزرگ آن رسانه‌‌ ا‌‌ست.»

 

این تهیه‌کننده با اشاره به این‌که خودش چندین‌بار در سالن‌های مختلف «سلام بمبئی» را با مردم دیده، به انتشارکنندگان گزارش پیشنهاد جالبی هم داده است:‌ «هرگز با چنین صحنه‌هایی مواجه نشدم. نمی‌دانم بر چه مبنایی این ادعای دروغین را مطرح کرده‌اند و می‌خواهم به آن‌ها پیشنهاد بدهم همراه باهم فیلم را در سالن‌های مختلف تماشا کنیم تا باورشان شود که چنین چیزی واقعیت ندارد و یک تصور غلط است.»

 

نوروزبیگی معتقد است «سلام بمبئی» برای مخاطب ساخته شده و فیلمی گیشه‌پسند است، او با اشاره به این‌که انتظار فروش بالا در اکران را داشته‌اند، ابراز امیدواری کرده فروش بالای این فیلم فقط مختص روزهای اول نباشد و «سلام بمبئی» در طول اکران عمومی این روند را ادامه دهد. این تهیه‌کننده در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره لغو مراسم افتتاحیه این فیلم نیز عدم استقبال مخاطبان را رد کرده و دلیل اصلی این اتفاق را صادر نشدن مجوز توسط اداره اماکن دانسته است.

 

از طرف دیگر با توجه به اعتراض پخش‌کنندگان برخی فیلم ها درباره تعداد سالن‌های فیلم «سلام بمبئی» که می‌توانست حاشیه دیگری را برای این فیلم رقم بزند، امروز غلامرضا فرجی نیز تعداد سالن‌های این فیلم را قانونی دانسته و به مهر گفته است: «طبق آیین‌نامه شواری صنفی نمایش هر فیلم در سینماهای تهران می‌تواند از  ۲۲ سالن کلی و ۵ سالن حمایتی و در جمع ۲۷ سالن برخوردار باشد و بر همین اساس سالن‌های «سلام بمبئی» قانونی است.»

 

«سلام بمبئی» با همه حاشیه‌هایی که پس از لغو مراسم افتتاحیه و روزهای اول اکرانش با آن مواجه شده، در دو روز اول اکرانش فروش یک میلیاردی را رد کرده است و به نظر می‌رسد هفته اول را با فروش بسیار بالایی به پایان می‌رساند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------