آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پیردوست:نمی دانم چرا مهران مدیری دیگر با من کار نمی کند!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سعیدپیردوست

پیردوست با اعلام اینکه نمی دانم چرا مهران مدیری با من کار نمی کند، از همکاری بسیار خوب خود با مسعود کیمیایی در فیلم " قاتل اهلی" سخن گفت.

سعید پیردوست بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: متأسفانه این روزها فعالیت خاصی ندارم و هیچ پیشنهادی وجود ندارد و تنها ایفای نقش در فیلم جدید مسعود کیمیایی را به پایان رسانده ام.

 

وی ادامه داد: در روند بیکاری هنرمندان پیشکسوت مشکل فیلمنامه وجود ندارد بلکه موضوع به تهیه کننده ها و تصمیم گیری های آن ها مربوط می شود.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "شب های برره" در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: در شرایط فعلی به قدری جوان ها وارد عرصه بازیگری شده اند که دیگر جایی برای امثال ما باقی نمانده است و نمی توان حرفی هم زد چرا که بالاخره هر کسی برای خودش بازیگر است.

 

پیردوست همچنین اظهار کرد: در فیلم سینمایی "قاتل اهلی" که جدیدترین اثر مسعود کیمیایی محسوب می شود نقش یک کارخانه دار ورشکسته را ایفا کرده ام که عده ای از افراد تصمیم دارند کارخانه او را بگیرند.

 

بازیگر سریال " مرد هزار چهره" توضیح داد: نقشی که در فیلم "قاتل اهلی" ایفا کرده ام را دوست دارم چرا که نقش خوبی است اما در هر حال باید دید که با نمایش این فیلم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

وی با اشاره به همکاری با مسعود کیمیایی در این فیلم یادآور شد: همکاری با مسعود کیمیایی در فیلم " قاتل اهلی" بسیار خوب بود همانطور که بنده در آغاز فعالیت هایم نیز با کیمیایی همکاری داشته ام.

 

بازیگر فیلم سینمایی " پسر آدم ، دختر حوا" همچنین گفت: به تازگی صحبتی برای همکاری با مهران مدیری نداشته ام. در واقع پس از سریال "قهوه تلخ" دیگر همکاری بین ما اتفاق نیفتاد البته دلیل این موضوع را نمی دانم.

  

وی خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا دیگر همکاری بین ما رخ نداد البته آقای مدیری هم بازیگرهای خودشان را دارند همانطور که در مجموعه هایی نظیر "دورهمی" دیده می شوند و انشاالله که همیشه موفق باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------