ساخت «مرز خوشبختی» اواسط بهمن ماه به پایان می‌رسد/ غفارمنش هم اضافه شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهران رسام

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دردسر‌‌های عظیم» به جمع بازیگران سریال «مرز خوشبختی» اضافه شد.

مهران رسام تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» گفت: در حال حاضر امیر غفارمنش بازیگر سینما تلویزیون به جمع گروه بازیگران این مجموعه اضافه شده و در کنار امیر حسین آرمان، پوریا پورسرخ مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی و مریم معصومی به ایفای نقش می‌پردازد. 

 

وی در ادامه بیان کرد: 60 درصد از تصویربرداری پشت سر گذاشته است و همچنان بازیگران ما در غرب تهران، شهرک سرچشمه جلوی دوربین رفته و برای پخش نوروزی سال آینده آماده می‌شود. 

 

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «یادگاری» در خصوص جزئیات و زمان اتمام ضبط سریال «مرز خوشبختی» اظهار داشت: با حمایت‌های گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، تصویربرداری این سریال تا اواسط بهمن ماه به پایان می‌رسد و اسفند ماه تحویل شبکه خواهد شد.  

 

رسام درخصوص سیر داستانی مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» عنوان کرد: فضای داستانی این مجموعه تلویزیونی براساس دغدغه و مشکلات جوان در زمینه بیکاری و مهاجرت جوانان به شهر های بزرگ است. 

 

در خلاصه داستان سریال آمده است: به  طلا و تلاش و عشق ... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختیست. 

 

پوریاپورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مرز خوشبختی» به ایفای نقش می پردازند. 

 

برخی از جمله عوامل دیگر این سریال می توان به جانشین تهیه کننده: مجید پرکاررضاییه، نویسنده : علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: امین عابدی، آهنگساز: آرمان موسی پور، مدیر تولید: شاپور دلدار، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------