آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بلیت نمایش شهاب حسینی در کمتر از یک روز تمام شد/حضور دوباره بزرگ آقا روی صحنه تئاتر/عکس



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نمایش اعتراف

پیش فروش سه روز نخست نمایش 'اعتراف' به کارگردانی 'شهاب حسینی' و بازی 'علی نصیریان' در کمتر از ۲۴ ساعت به پایان رسید.

 به گزارش میزان، نمایش اعتراف تازه‌ترین تجربه شهاب حسینی در کارگردانی تئاتر بوده که علاوه بر نصیریان خودش نیز در آن به ایفای نقش پرداخته و از چهارشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۱ در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

 

حضور موفقیت‌آمیز و بازی تاثیر گذار علی نصیریان در سریال شهرزاد و همکاری وی با شهاب حسینی عاملی بود تا حسینی این بار در یک اثر نمایشی با "بزرگ آقا" همکاری کند و موفقیت‌های مدوام این دو بازیگر بزرگ سینما و تئاتر باعث شده تا مخاطبان استقبال فوق‌العاده‌ای را از این نمایش به عمل آورند.

 

مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، نیما رئیسی، صالح میرزا آقایی، غزاله نظر، میثاق زارع، شهرام ابراهیمی، ایلیا نصراللهی، تنی آواکیان و عباس حسنی از جمله سایر بازیگرانی هستند که در اعتراف به ایفای نقش می‌پردازند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نمایش اعتراف

 

علی نصیریان پیش از این در مصاحبه‌ای با میزان درخصوص حضور خود در این نمایش گفته بود:  بازگشت من به صحنه تئاتر اتفاق عجیبی نیست زیرا همواره از کارهای خوب استقبال می‌کنم. 

 

بازی در تئاتر فشار زیادی به آدم می‌آورد زیرا شما باید مدتی طولانی هرشب ساعتی معین سر صحنه حاضر شوید و این آمدن به شهر و خیابان کمی سخت است اما به خاطر حضور شهاب حسینی و علاقه‌ام به همکاری با وی کار را پذیرفتم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نمایش اعتراف

 

این استقبال و فروش فوق‌العاده نمایش اعتراف در سه روز نخست در حالی انجام شده که بلیت‌های این اثر از ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و این نشان می‌دهد که جامعه همچنان برای دیدن بازیگران خوب خود دست به جیب می‌شود.

 

"اعتراف" سومین تجربه حضور شهاب حسینی در حوزه تئاتر خواهد بود. مسعود صفوی تهیه کنندگی این نمایش را برعهده دارد.

 

گفتنی است احمد ساعتچیان به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مجری طرح، مجید لیلاجی به عنوان طراح صحنه و لباس، مهدی حسینی آهنگساز و مهسا همتی مدیر رسانه‌ای در این اثر نمایشی حضور دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------