آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

دایان کروگر هم به فیلم جدید رابرت زمه‌کیس پیوست



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,دایان کروگر

دایان کروگر که اخیرا با نقش‌آفرینی در فیلم «محوشدگی»ِ فاتح آکین، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن ۲۰۱۷ را با خود به خانه برد، برای بازی در پروژه جدید رابرت زمه‌کیس قرارداد بست. پیش از این، حضور استیو کارل در تازه‌ترین فیلم بلند کارگردان برنده اسکار قطعی شده بود.

 

خط داستانی این فیلم که هنوز نامش اعلام نشده، بر اساس فیلم مستند «مارونکل» ساخته جف مالمبرگ روایت می‌شود و داستان مردی را دنبال می‌کند که برای بهبودی از حمله‌ای خشونت‌بار، دهکده‌ای ماکت‌مانند و به سبک جنگ جهانی دوم خلق می‌کند.

 

استیو کارل بازیگر سرشناس بعضی از فیلم‌های تحسین‌شده سال‌های اخیر از جمله «رکود بزرگ» و «فاکس‌کچر» قرار است در نقش اول مرد این پروژه مقابل دوربین برود. استودیوی «یونیورسال» به عنوان تولیدکننده اصلی فیلم جدید زمه‌کیس، این پروژه را جنگ مردی آسیب‌دیده و فروریخته توصیف کرده است؛ کسی که در می‌یابد خلاقیت هنری چطور می‌تواند روح از دست رفته انسان را به او باز گرداند.

 

کروگر بازیگر ۴۰ ساله امریکایی هم قرار است در نقش ساحره بلژیکی مارون ظاهر شود که در جریان سناریویی تکرارشونده، هر بار کارل به دست نازی‌ها کشته می‌شود او را به زندگی بر می‌گرداند. لزلی مان، جنل مونی و آیزا گونزالز از دیگر بازیگرانی هستند که برای حضور در این پروژه قرارداد بسته‌اند. مونه گونزالز از زنان دهکده هستند و مان زنی در دنیای واقعی است که به سرگرمی کارل علاقه‌مند می‌شود.

 

زمه‌کیس با همکاری کارولین تامپسن نگارش فیلمنامه این پروژه را به عهده داشته است و از پاییز امسال وارد فاز فیلمبرداری می‌شود.

 

آی سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------