آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

غلامرضا صنعتگر:به من تهمت زدند، شکایت می‌کنم! / انتشار آهنگ جدید در عید فطر



خبار,اخبار فرهنگی وهنری,غلامرضاصنعتگر

خواننده پاپ می‌گوید فعلاً قصد انتشار آلبوم ندارد و تا مدتی برای انتشار تک‌آهنگ برنامه‌ریزی کرده است.

 به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ که بیش از یک ماه پیش در بندرعباس مورد حمله قرار گرفت، از وضعیت پرونده ضاربان خود خبر داد و گفت: بعد از آن اتفاق من شکایت کردم و پلیس شهر بندرعباس هم نهایت تلاشش را کرد. خوشبختانه الآن ضاربان و خودروی آن‌ها شناسایی شده اند. تحقیقات و بررسی همچنان ادامه دارد و در آینده‌ای نزدیک تکلیف این ماجرا مشخص می‌شود.

 

وی ادامه داد: من علاوه‌ بر ضاربان، از عده‌ای که در سطح اینترنت نشر اکاذیب کردند و به من تهمت زدند هم شکایت کرده‌ام. وکیل گرفته‌ام و ان‌شاء‌الله به وقتش در دادگاه تکلیف کسانی که به من تهمت زدند مشخص خواهد شد.

 

صنعتگر در خصوص وضعیت جسمی‌اش پس از آن اتفاق گفت: خدارا شکر الآن اوضاع جسمی من خوب است. در ماه مبارک رمضان حال همه مردم خوب می‌شود. از این‌که مسئولین در کنار من هستند و می‌دانند اهل حاشیه نبوده و نیستم، بسیار خوشحالم و این موضوع برایم ارزشمند است. از طرفی بسیاری از عزیزان هم در ماجرای تهمت‌هایی که به من زده شد، مرا حمایت کردند که از آن‌ها هم کمال تشکر را دارم.

 

خواننده قطعه معروف "می‌شه ضامنم بشی" درباره فعالیت موسیقایی خود گفت: تازه‌ترین اثر من در روز عید فطر با تهیه‌کنندگی مؤسسه اوج منتشر می‌شود. ویدئوی این اثر با کارگردانی برادران بوشهری تولید شده که در روز عید فطر از تمام شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد. خودم هم در این ویدئو حضور دارم.

 

وی افزود: فعلاً قصد انتشار آلبوم ندارم و تا مدتی روی انتشار تک آهنگ برنامه‌ریزی کرده‌ام. قطعه‌ای هم برای امام حسین (ع) خوانده‌ام که ویدئوی آن هم ضبط شده و الآن در حال تدوین است.

 

صنعتگر در خصوص دلایلش برای عدم انتشار آلبوم گفت: زمانی انتشار آلبوم خیلی خوب بود چون شرکت‌های متعددی وجود داشتند که برای کار شما ارزش قائل می‌شدند اما الآن شرکت‌ها مافیایی شده‌اند و آن‌چه خودشان دوست دارند انجام می‌دهند. من دوست دارم کارهایم مذهبی باشد اما شرکت‌ها نمی‌خواهند در کارهای ارزشی و آیینی سرمایه‌گذاری کنند. در نتیجه مجبورم کارهایم را به صورت تک آهنگ منتشر کنم.

 

این خواننده ادامه داد: قبلاً شرکت‌ها قبل از تولید آلبوم، مبلغی را به صاحب اثر می‌دادند تا آلبومش را تولید کند.طبیعتاً هنرمند وقتی آن پول را می‌گرفت، انگیزه داشت با عشق و علاقه کار کند، اما الآن هنرمندان زیر فشار مالی قرار دارند و معمولاً از طرف تهیه‌کننده‌ها امر و نهی می‌شوند که چه قطعاتی را در آلبوم بگذارند، اما من دوست دارم هر کاری که انجام می‌دهم دلی باشد. اگر قرار است برای امام حسین بخوانم، آن قطعه امام حسینی باشد و اگر قرار است قطعه عاشقانه بخوانم هم آن اثر را با تمام وجودم بخوانم. متأسفانه شرکت‌ها این فرصت را در اختیار خوانندگان نمی‌گذارند.

 

صنعتگر تصریح کرد: شاید الآن انتشار تک آهنگ بهتر باشد و بیشتر جواب بدهد. خیلی دوست دارم آلبوم هم منتشر کنم، اما تا وقتی آلبوم من درست پخش نشود و به دست مردم نرسد، بهتر است که قطعاتم را به صورت تک آهنگ منتشر کنم تا نسوزند.

 

این خواننده در خصوص قولی که در برنامه "خندوانه" به رامبد جوان داده اظهار داشت: من به "خندوانه" قول دادم کاری کنم که یک عده خوشحال شوند، به همین خاطر به اتفاق یک سری از خواننده‌های خوب کشورمان قطعه‌ای را ساخته‌ایم که روی سایت برنامه "خندوانه" برای فروش گذاشته می‌شود و عواید حاصل از فروش آن به افراد بی سرپرست، بد سرپرست و ایتام می رسد.

 

صنعتگر درباره برنامه کنسرت‌های آتی خود گفت: به احتمال فراوان به زودی تور کنسرت‌های من در ایران و در اروپا برگزار می‌شود. فقط ۱۰ درصد توافقات باقی مانده و اگر به توافق صد در صد برسیم، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. ما در استرالیا، سوئد، آلمان و انگلیس و در ۱۵ شهر به روی صحنه خواهیم رفت که جزئیاتش را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

این خواننده در پایان گفت: امیدوارم حال مردم ما همیشه خوب باشد و امیدوارم که تهمت از بین برود چون تهمت زدن کار درستی نیست. کسی که به غلامرضا صنعتگر تهمت می‌زند، در واقع دارد به جامعه هنری توهین می‌کند. ان‌شاء‌الله که به حق این ماه عزیز، دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------