آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

تلویزیون حقوق کلاه‌قرمزی را واگذار کرده است



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کلاه قرمزی

 بعد از این‌که خبر رسید مجموعه کلاه‌قرمزی بعد از ناکامی در توافق با تلویزیون در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، یکی از مدیران رسانه ملی مدعی شد که رایت عروسک‌های این مجموعه در اختیار صداوسیما است و سازندگان نمی‌توانند بدون توافق با مدیران سیما آن را توزیع کنند. این به معنای پایان رویای دوستداران کلاه‌قرمزی برای تجدید دیدار با عروسک محبوب‌شان می‌توانست باشد؛ اما سخنان حسین پارسایی، مدیرکل دفتر نمایش خانگی سازمان سینمایی یک‌بار دیگر طرفداران عروسک‌های بامزه و تخس کلاه قرمزی را امیدوار کرد.

 

داستان این‌گونه آغاز شد که با گذشت چند ماه از عدم توافق کلاه‌قرمزی با مدیران شبکه دو اعلام شد کلاه‌قرمزی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. پس از این، مديرگروه کودک و نوجوان شبکه٢ تأکید کرد که رايت کلاه‌قرمزی برای صداوسيما است. حال در پاسخ این ادعاست که پارسایی می‌گوید: تمامی حقوق عروسک‌های کلاه‌قرمزی مرداد ماه ‌سال ۸۸ طی قراردادی به تهیه‌کننده واگذار شده، بنابراین صدور هر گونه مجوز از منظر حقوقی صرفا با توجه به قراردادهای ارایه‌شده و مستندات موجود خواهد بود.

 

حسین پارسایی در پایان با ابراز امیدواری از این‌که کلاه قرمزی بتواند میهمان خانواده‌های ایرانی باشد، گفت: با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این مجموعه شده است و همچنین مخاطبان زیادی که همواره در انتظار دیدن آن هستند، همچنان امیدواریم با رفع اختلافات پیش‌آمده به‌زودی کودکان سرزمین‌مان به تماشای این مجموعه موفق بنشینند.

 

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------