آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نخستین رپ‌خوان مرد ایران روی صحنه تئاتر



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سیناساعی

سینا ساعی، خواننده رپ می‌گوید همراهی تئاتر با انواع موسیقی، می‌تواند مخاطبان متفاوت و تازه‌ای را به سالن‌های نمایشی بکشاند.

 به گزارش خبرآنلاین، سینا ساعی، خواننده گروه تیک تاک یکی از بازیگران نمایش «هملت، تهران۲۰۱۷» به کارگردانی کیومرث مرادی است که هر شب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

 

دو آلبوم «طبیعی باش» و «کولاژ» حاصل تلاش این گروه موسیقی تاکنون بوده است.

 

سینا ساعی در باره ورودش به دنیای نمایش می‌گوید: «من کلا برای کارهای خودم ویدیو کلیپ می‌ساختم و فکر کردم حضور در کلاس‌های بازیگری می‌تواند خیلی به من دید بهتری برای ساخت ویدئو‌ها بدهد. برای همین وارد  کلاس‌های  بازیگری کیومرث مرادی شدم که آشنایی با ایشان منجر به پیشنهاد بازی و پیوستن به نمایش «هملت، تهران۲۰۱۷»  شد.

 

او در باره قطعاتی که در این نمایش می‌خواند، توضیح می‌دهد: «یک آهنگ را در صحنه اول اجرا می‌کنم که شعرش از کیومرث مرادی است ولی در ملودی تغییراتی انجام دادم. یک آهنگ از خودم هم هست به اسم «تا همیشه» که درباره عشق از دست رفته و نافرجام هست. انتخاب این آهنگ از سوی کارگردان در طول جلساتی که داشتیم، اتقاق افتاد و تشخیص دادند که به کار اضافه شود.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سیناساعی

 

این خواننده درباره همراهی موسیقی و تئاتر در این نمایش عقیده دارد: «به نظرم موسیقی کلام محور و نمایش خیلی به‌هم کمک می‌کنند. هم تئاتر می‌تواند به موسیقی کمک کند هم این نوع موسیقی می‌تواند به تئاتر کمک کند. از جمله این دو هنر می‌توانند علاقه‌مندان‌شان را  با هم شریک شوند. مثلا رپ کن‌ها (رپ خوان‌ها) جمعیت خاصی از جامعه را جذب خودشان کرده‌اند و مخاطبان تئاتری  هم به همین منوال؛ برای همین تلفیق خوبی بین تماشاگران تئاتر «هملت، تهران۲۰۱۷» و علاقمندان این نوع موسیقی رخ داده است. بعضی از علاقمندان موسیقی ما برای اولین بار است  به سالن تئاتر می آیند و این نقطه شروع خوبی برای جذب مخاطب تازه برای هنر نمایش است.»

 

ساعی در واکنش به این مسئله که اهالی هنرهای نمایشی در سال‌های اخیر نسبت به حضور افراد غیر تئاتری در این عرصه موضع داشته‌اند، گفت: «اوایل کار من هم فکر می‌کردم این موج ایجاد شود. خودم بارها دیده‌ام وقتی بازیگری تصمیم گرفته تا خوانندگی را تجربه کند، چه برخوردی با او شده است. اما به اعتقاد من هر کسی می‌تواند هنرهای مختلف را تجربه کند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------