آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

لغو یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های موسیقی سوئد/ ثبت یک مورد تجاوز و چند نمونه تعرض



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جشنواره موسیقی براوالا

یکی از جشنواره‌های بزرگ موسیقی سوئد سال آینده برگزار نخواهد شد. آزار جنسی بسیاری از شرکت‌کنندگان در دوره پیشین، دلیل لغو دوره بعدی جشنواره است.

 به گزارش خبرآنلاین، جشنواره موسیقی «براوالا» در جنوب سوئد محل حضور برخی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های دنیای موسیقی مانند کانی وست، رابی ویلیامز و آیرون میدن است و هر سال جمعیت زیادی از مشتاقان موسیقی را به خود جلب می‌کند اما سال آینده برگزار نخواهد شد.

 

تصمیم برگزار نشدن دور بعدی جشنواره پس از گزارش چندین نمونه آزار و تعرض جنسی در دور پیشین آن گرفته شده است. به گفته پلیس سوئد تا اینجای کار ۱۱ پرونده آزار و اذیت جنسی و یک پرونده تجاوز در رابطه با این جشنواره ثبت شده است.

 

مسئولان جشنواره شنبه ۱۰ تیر اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این گونه رویدادها به کار برده‌اند اما در نهایت موفق به مقابله با برخی مردان نشده‌اند و این موضوع را مایه شرمساری دانستند.  

 

این جشنواره موسیقی از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است و هر سال چیزی حدود ۴۰ هزار نفر را به خوب جلب می‌کند. شعار جشنواره این است: «از هم مراقبت کنید، نفرت و خشونت را خفه کنید و بگذارید موسیقی پیروز شود.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------