بررسی موضوعات جنجالی و حساس درباره جوانان در تلویزیون



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مجله تصویری

مجله تصویری «دین‌دات‌آی‌آر» از جمعه این هفته روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

 به گزارش خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر» با محوریت مسائل اجتماعی با رویکرد دینی در ۱۴ قسمت تولید شده و از جمعه ۱۶ تیر ماه از ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

 

سید مجتبی طباطبایی، تهیه‌کننده برنامه درباره «دین‌دات‌آی‌آر» گفت: مجله تصویری «دین‌دات‌آی‌آر» با رویکردی جوانانه، با نشاط و صریح قصد ورود به مسائلی را دارد که به‌عنوان مسائل مهم اجتماعی مطرح بوده و رویکردهای دینی درباره آن‌ها کمتر موردتوجه قرار گرفته است.

 

طباطبایی ادامه داد: در ساخت این برنامه ریتم تند و استفاده از جذابیت‌های بصری و همراهی با فناوری روز و شبکه‌های اجتماعی در اولویت بوده و مدت‌هاست که شبکه‌های اجتماعی ما فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

تهیه‌کننده «دین‌دات‌آی‌آر» تصریح کرد: حجاب، بانکداری، رابطه دختر و پسر، شادی، موسیقی، مرگ و... از مسائلی است که ما کمتر به‌طور مستقیم و بی‌پروا به آن‌ها روبرو شده‌ایم. اما در «دین‌دات‌آی‌آر» تلاش کرده‌ایم با زبان جذاب و ریتم تند و با حضور اساتید تراز اول فن نظیر دکتر احمد خجسته، سید رضا میرکریمی، علی درستکار، محمدمهدی عسگرپور، نجم الدین شریعتی، عبدالمجید رکنی، سید مجید امامی، سید محمدرضا خوش‌رو، حجج‌اسلام محمود ابوالقاسمی، عرفاتی، حاج ابراهیمی، وحید پور، استاد الهی و... درباره این موضوعات گفتگو کنیم و تلاش خود را برای پاسخ به دغدغه‌های جدی جوانان به انجام برسانیم.

 

تهیه‌کننده «دین‌دات‌آی‌آر» درباره قالب برنامه تصریح کرد: «دین‌دات‌آی‌آر» یک برنامه ترکیبی است که نقطه سر خط، قاب خاص، حرفه‌ای، اشاره، تخته‌سیاه، رو به دوربین، کلاکت، وب‌گردی، کتاب‌گردی، مداربسته و طرح بحث با کارشناس دین و رسانه از بخش‌های مختلف آن بوده و موضوعاتی نظیر بی‌تفاوتی اجتماعی، بانکداری، شادی، موسیقی، روابط دختر و پسر، ازدواج، برابری زن و مرد، خشونت و... موضوعات قسمت‌های ابتدایی برنامه است.

 

طباطبایی در پایان با اشاره به نقش مهم شبکه‌های اجتماعی در تعامل مخاطبان با برنامه، خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که تعامل مخاطبان در برنامه نقش پررنگی دارد، لذا از ماه‌ها قبل شبکه‌های اجتماعی این برنامه فعالیت خود را آغاز کرده و در اینستاگرام و تلگرام مدت‌هاست با مخاطبان همراه شده‌ایم که مباحث مطروح در این شبکه‌ها نقش مستقیمی در برنامه خواهد داشت.

 

مجله تصویری «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی طباطبایی تازه‌ترین برنامه تلویزیونی سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که قرار است از این به بعد، جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سوم سیما پخش شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------