دوره‌ی جیمز باندی دنیل کریگ پایان ندارد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جیمزباند

 از فیلم بعدی «جیمز باند» کم نشنیده‌ایم. موضوع اصلی تمام صحبت‌ها هم فقط یک چیز بوده: اینکه چه کسی قرار است بالاخره نقش باند بعدی را بازی کند؟

 

با اینکه ظاهرا بازگشت دنیل کریگ قطعی است، اما شاید ادل نتواند به عنوان خواننده‌ی فیلم بعدی باند بازگردد.

 

به تازگی گزارشی منتشر کرده که می‌گوید «دنیل کریگ» (Daniel Craig) قرار است باز هم برای فیلم بعدی جیمز باند بازگردد. طبق این خبر، «ادل» (Adele)، خواننده‌ای که آهنگ اصلی فیلم «اسکای‌فال» را خوانده بود، قرار است برای فیلم بعدی جیمز باند دوباره بازگردد.

 

خبرگزاری The Mirror که حضور دنیل کریگ را در بیست و پنجمین فیلم باند از سوی منابع خود تایید کرده، هم‌چنین لیستی از دیگر بازیگرهایی که ممکن بود به عنوان باند بعدی انتخاب شوند، ارایه داده است. این لیست شامل اسم‌هایی مثل «ایدریس البا» (Idris Elba)، «تام هاردی» (Tom Hardy)، «جیمز نورتون» (James Norton) و «ایدن ترنر» (Aiden Turner) است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جیمزباند

 

فیلم اسکای‌فال، پرفروش‌ترین فیلم جیمز باند تاریخ است. همانطور که احتمالا می‌دانید، ادل برای آهنگ «اسکای‌فال» موفق به دریافت یک جایزه‌ی Grammy شده بود. در نتیجه کاملا واضح است که سازندگان مجموعه فیلم‌های باند، می‌خواند موفقیت‌های اسکای‌فال را دوباره تکرار کنند. منبع خبرگزاری The Mirror به آن‌ها گفته که «کریگ» و «ادل» برگ برنده‌ی آن‌ها برای درآمدزایی بیشتر هستند.

 

با اینکه ظاهرا بازگشت دنیل کریگ قطعی است، اما شاید ادل نتواند به عنوان خواننده‌ی فیلم بعدی باند بازگردد. این خواننده اخیرا به دلیل صدمه‌ای که به تارهای صوتی‌اش وارد شده، تور خود را لغو کرد و گفت که ممکن است هرگز دیگر نتواند تور داشته باشد.

 

دنیل کریگ قبلا گفته بود که حاضر است بمیرد و دیگر نقش باند را بازی نکند. با این حال، او بعدا گفت که حاضر است به خاطر پول بازگردد. یک سال بعد، شنیدیم که برای بازی در قسمت بیست و پنجم و بیست و ششم باند، به دنیل کریگ رقم ۱۵۰ میلیون دلار پیشنهاد شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------