مراسم آشتی‌کنان بهنوش بختیاری و امیر تتلو



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهنوش بختیاری و امیر تتلو

مراسم جشن یک سالگی «فارس پلاس» در حالی برگزار شد که عزت‌الله ضرغامی، نظام‌الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس) و حمید رسایی تقدیرنامه امیرحسین مقصودلو (تتلو) را اهدا کردند.

به گزارش ایلنا، مراسم یک سالگی «فارس پلاس (زیرمجموعه خبرگزاری فارس) عصر امروز (یکشنبه ۲۵ تیر) درحالی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که یکی از بخش‌های اصلی این مراسم تقدیر از امیرحسین مقصودلو آمیر تتلو) بود و او در این مراسم مورد تقدیر حاضران قرار گرفت.

 

در این مراسم بسیاری از چهره‌های اصولگرا حضور داشتند و در بخشی از این برنامه؛ امیرحسین مقصودلو (تتلو) با دعوت مجری برنامه روی صحنه آمد و تقدیر نامه خود را در حضور نظام الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس)، عزت‌الله ضرغامی و همچنین حمید رسایی دریافت کرد.

 

همچنین مراسم آشتی‌کنان بهنوش بختیاری و امیرحسین مقصودلو در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

 

 بهنوش بختیاری در بخشی از این برنامه پشت تریبون قرار گرفت و گفت: خوشحالم که این مراسم در سالروز ده سالگی ازدواج من اتفاق می‌افتد. البته من پیش‌تر با تتلو آشتی بودم. ایشان انسان بسیار مقاومی است که در مقابل بسیاری از انتقاد‌ها دوام آورده است. آزادی بیان این نیست که هرچه ما می‌گوییم درست باشد. خبرگزاری فارس تنها جایی بود که در این مدت از من حمایت کرد. من از این دوستان بسیار سپاسگزارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------