آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

لیسانسه ها شاید به فصل سوم برسد!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال لیسانسه ها

تصویربرداری فصل دوم لیسانسه ها به تهیه کنندگی رضا جودی و به کارگردانی سروش صحت این روزها در خیابان های تهران پی گیری می شود.

 به گزارش بانی فیلم، تصویربرداری فصل دوم «لیسانسه ها» این روزها در خیابان های تهران پی گیری می شود. شنیده می شود این سریال قرار است به فصل سوم هم برسد.

 

رضا جودی تهیه کننده سریال در این باره به بانی فیلم گفت: در چند روز گذشته گروه در یوسف آباد و شهرک ژاندارمری مستقر بودند که در این لوکیشن ها بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی و امیرحسین رستمی مقابل دوربین بودند.

 

وی افزود: این روزها سکانس های خارجی را در خیابان های تهران می گیریم که در این سکانس ها کاظم سیاحی، افشین سنگ چاپ، امیر کاظمی، حسن نوری، فرخنده فرمانی زاده و پریسا مقتدی مقابل دوربین هستند.

 

وی همچنین عنوان کرد: آتنه فقیه نصیری آخرین بازیگر نقش اصلی بود که به سریال اضافه شد و مقابل دوربین رفت.

 

تصویربرداری فصل دوم سریال زمستان سال گذشته آغاز شده بود.

 

صحت در این مجموعه طنز با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

 

در خلاصه سریال لیسانسه ها آمده: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

 

بازیگران سریال «لیسانسه ها» عبارتند از: امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی از بازیگران این سریال هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------