شیطنت های یوسف تیموری در زیر آسمان شهر ۴



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,یوسف تیموری

بازیگر سریال «پنچری» گفت: الان هم با اینکه زمان زیادی از آن سالها می‌گذرد، می‌توانم شیطنتی در نقش‌هایم داشته باشم که ان‌شاءلله در «زیر آسمان شهر ۴» شاهد آن خواهید بود.

 به گزارش دیباچه، «یوسف تیموری» بازیگر سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی که در گذشته در سریال‌ها بازی می‌کردم بامزگی خاص خود را داشت، گفت: در سریال «پنچری» به این دلیل که بار اصلی قصه روی دوش حمید است،‌ من شخصیت بامزه‌ای ندارم و این کمدی به عهده سایر کاراکترها است.

 

از طرفی جنس بامزگی در مجموعه‌های «زیر آسمان شهر»، «کوچه اقاقیا»، «سیب خنده» و ... برای کاراکترهایش تعریف شده بود.

 

وی ادامه داد: متن‌های نیک‌نژاد چهارچوب خاص خود را دارد. قصه این سریال جدی پیش می‌رود و در موقعیت، کمدی می‌شود. به همین خاطر است که من باید جدیت قصه را نگه دارم.

 

این بازیگر ادامه داد: حرفتان را قبول دارم چراکه در نقش حمید شیطنتی که مخاطب از من سراغ داشت را ندارم، اما الان هم با اینکه زمان زیادی از آن سالها می‌گذرد، می‌توانم شیطنتی در نقش‌هایم داشته باشم که انشاله در «زیر آسمان شهر ۴» شاهد آن خواهید بود.

 

بازیگر سریال «کوچه اقاقیا» در ادامه بیان داشت: اگر رضا عطاران متن سری چهارم این سریال را بنویسد و همین عوامل پشت دوربین «پنچری» آن را تولید کنند، شک نکنید که اتفاق خوبی برایش می‌افتد. در حال حاضر هم رضا در حال طراحی قصه و شخصیت‌ها است.

 

وی که فقط در سری اول «زیر آسمان شهر» حضور داشت، در اینباره افزود: به خاطر اتفاقاتی که افتاد، من و تعدادی از گروه در سری دوم این سریال حضور نداشتیم و الان هم قرار است «زیر آسمان شهر ۴» ادامه سری اول آن باشد. غفوریان در این سالها کارگردانی پخته‌تری داشته و تا به اینجای کار من و حمید لولایی حضورمان قطعی شده است.

 

بازیگر سریال «خروس» ادامه داد: در این مدت که کمتر در تلویزیون فعالیت داشتم، مشغول بیزینس در خارج از کشور بودم و به این دلیل که آدم تجاری نیستم نتوانستم ادامه دهم و برگشتم، اما در همین مدت هم در فیلم‌های سینمایی متعددی حضور داشتم، اما به دلیل زمان طولانی که تولید سریال‌ها می‌طلبد نمی‌توانستم سریالی را بازی کنم و دیگر از الان به بعد فقط در اختیار بازیگری هستم.

 

تیموری در پایان بیان داشت: در مدتی که در «پنجری» بازی می‌کردم،‌ چند پیشنهاد سینمایی داشتم که نتوانستم قبول کنم و از این به بعد به این پیشنهادها فکر می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------