فصل جدید فتیله در راه است



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیتیله

کارگردان مجموعه تلویزیونی فیتیله با اشاره به ساختار جدید این مجموعه تلویزیونی در فصل تازه خود، گفت: در سری جدید فیتیله بازیگر جدیدی، به فیتیله اضافه نخواهد شد.

  فیتیله محمد مسلمی کارگردان و مجری برنامه "فیتیله" در گفت‌وگو با  میزان گفت: زمان ضبط سری جدید برنامه "فیتیله" یک هفته آینده مشخص می‌شود البته قرار بود تولید فصل جدید این برنامه ویژه کودکان زودتر آغاز شود اما بحث‌های مربوط به حامی مالی و قرارداد کمی زمان برد.

 

وی ادامه داد: حامی مالی سری جدید برنامه "فیتیله" وزارت بهداشت است و رویکرد کلی برنامه نیز درباره پیشگیری و درمان در حوزه کودکان است.

 

کارگردان مجموعه تلویزیونی "فیتیله" تصریح کرد: بازیگر جدید بزرگسال و کودک در فصل جدید "فیتیله" به این مجموعه اضافه نخواهد شد و ترکیب بازیگران برنامه مانند سابق است اما درمواردی مانند ساختار، با شکلی جدید روی آنتن می رویم.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: طراحی صحنه در سری جدید برنامه "فیتیله" با فصل‌های گذشته این مجموعه تفاوت‌های اساسی دارد و هنوز مشخص نیست که پس از تولید، پخش این برنامه روزانه باشد یا خیر.

 

مسلمی خاطرنشان کرد: ما پیش‌تر سابقه اجرای برنامه در بوستان‌های مختلف را داشتیم که اتفاق بسیار خوبی بود و از آن استقبال زیادی صورت گرفت. امیدوارم در ادامه به خواست و علاقه مردم منطقه‌های مختلف توجه شود و بتوانیم برای کودکان برنامه‌هایی را به صورت زنده در فضاهای باز اجرا کنیم.

 

گفتنی است، برنامه تلویزیونی "فیتیله" به دلیل برخی حواشی مدت زمانی تولید نمی‌شد تا اینکه در نوروز ۱۳۹۶ چند قسمت ضبط شده این مجموعه روی آنتن رفت و سپس با جلب کمک از سوی حامی مالی قرار است فصل جدید این مجموعه برای کودکان ایران زمین ساخته شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------