آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

در ابهام قرار گرفتن آینده بن ‏افلک در نقش بتمن با فرنچایز جدید استودیو



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بن افلک

با توجه به تمام مشکلاتی که برای پروژه جداگانه «بتمن» بن افلک به وجود آمده، این احتمال بالاست که او در آینده نزدیک دیگر در این نقش ظاهر نشود.

به گزارش بانی فیلم، بن افلک این روزها به مراسم کامیک کان رفته تا برای فیلم جدید «لیگ عدالت» کمپانی برادران وارنر تبلیغ کند که قرار است روز هفدهم نوامبر اکران شود. اما چند بار دیگر احتمال دارد که او لباس بتمن را دوباره به تن کند؟ احتمالا دیگر خیلی این شانس را به دست نخواهد آورد، البته اگر اصلا بتواند دوباره این کار را بکند. بله، توبی امریش رییس استودیوی فیلم برادران وارنر به هالیوود ریپورتر می گوید «بن بتمن ماست. ما عاشق او در نقش بتمن هستیم. می خواهیم تا جایی که می توانیم او را در این لباس نگه داریم.» و مت ریوز که مسئولیت کارگردانی فیلم «بتمن» این استودیو را بر عهده دارد که هنوز تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده و فیلمنامه ای هم ندارد، گفته می خواهد افلک را در این نقش نگه دارد. با این حال منبعی که نسبت به این مسئله آگاهی دارد می گوید این استودیو دارد روی نقشه هایی کار می کند تا شخصیت بتمن با نقش آفرینی افلک را کنار بگذارد و قصد دارد با احترام به شیوه ای در یکی از فیلم های بعدی دی سی این تغییر را نشان بدهد. حالا اینکه دقیقا چطور و کی این اتفاق ممکن است بیفتد هنوز مشخص نیست، اما نباید خیلی با اطمینان روی این مسئله حساب باز کرد که افلک در فیلم «بتمن» نقش آفرینی کند. او مدتی پیش از کارگردانی این فیلم کناره گیری کرد و ریوز فیلمنامه ای که افلک در همراهی با جف جانز از دی سی انترتینمنت نوشته بود را کنار گذاشت.

 

ریوز همچنین پیش از این تایید کرده که ایده ساختن یک سه گانه از بتمن را در سر می پروراند و با توجه به اینکه در ساختن دو سوم از یک سه گانه یعنی «طلوع سیاره میمون ها» و «جنگ سیاره میمون ها» موفق بود، به نظر عادلانه می رسد که استودیوی برادران وارنر بخواهد او بینشش را روی پرده بیارد.

علاوه بر این، افلک در ماه آگوست۴۵ ساله می شود، بنابراین پیش از اینکه «بتمن» روی پرده های سینما برود او به ۵۰ سالگی نزدیک خواهد بود. اگر ریوز بخواهد یک سه گانه بسازد، در بهترین حالت تا وقتی که این سه گانه به پایان برسد افلک در اواسط دهه ششم زندگی خود خواهد بود. شاید تام کروز بتواند چنین کاری را عملی کند، اما بدن افلک در بهترین فرم نبوده است.

 

و در دورانی که ستاره های جوان پولساز کمتری وجود دارند و ستاره های مرد توانسته اند تا بازه های طولانی تری کار خود را در فیلم های اکشن ادامه بدهند (رابرت داونی جونیور ۵۲ ساله است و هنوز با قدرت به کار خود در نقش آیرون من ادامه می دهد)، استودیوها خواستار چهره های جدیدتر هستند؛ مثلا به «اسپایدرمن» نگاه کنید که توانست با نقش آفرینی تام هالند ۲۱ ساله ریبوتی موفق داشته باشد. (افلک تازه از پروژه نت فلیکسی «جبهه سه گانه» کناره گیری کرده و مشخص نیست حرکت بعدی اش قرار است چه چیزی باشد.)

 

برادران وارنر ممکن است بخواهد دو بتمن درست کند، به این معنی که به افلک اجازه بدهد نقشش را در دنباله های «لیگ عدالت» ادامه بدهد و به ریوز هم اجازه بدهد با یک ستاره متفاوت کارش را بکند. اما چنین چیزی خیلی محتمل به نظر نمی رسد. نخستین فیلم «لیگ عدالت» از همین حالا به مشکلات بسیاری برخورده: زک اسنایدر کارگردان اواسط تهیه فیلم کناره گیری کرده و نفر بعدی یعنی جاس ودون هم دارد بخش های قابل توجهی را دوباره فیلمبرداری می کند. (در عین حال به این نکته توجه کنید که دیگر اعضای لیگ عدالت سوپرمن با بازی هنری کویل ۳۴ ساله، فلش با بازی ازرا میلر ۲۴ ساله، آکوامن با بازی جیسون موموا ۳۷ ساله و واندر وومن با بازی گل گدوت ۳۲ ساله هستند.) و ممکن است سال ها طول بکشد تا یک فیلم «لیگ عدالت» دیگر ساخته شود. همانطور که پنج شنبه مشخص شد، فیلم «شازام!» که هنوز ستاره آن مشخص نشده، قرار است فیلم دی سی بعدی این استودیو باشد.

 

البته، پیش از این تغییرهای بسیاری در نقش بتمن به وجود آمده است. با شروع در سال ۱۹۸۹، برادران وارنر تا به حال در فیلم هایش از مایکل کیتون، ول کیلمر، جورج کلونی، کریستین بیل و افلک در این نقش استفاده کرده است. علاوه بر این، پیش از این در کمیک های بتمن هم بروس وین نقش خود را به دیگران واگذار کرده و حتی در عین حال دو بتمن هم به پاکسازی خیابان های گاتهام مشغول شده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------