بازار سیاه داغ در تئاتر شهاب حسینی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نمایش اعتراف

بلیت نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی با قیمت یک‌ میلیون تومان به بازار سیاه رسید.

 به گزارش ایسنا، شهاب حسینی پس از پایان ماه مبارک رمضان، نمایشی را با بازی خودش و علی نصیریان در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برده و استقبال زیاد مردم برای تماشای این نمایش باعث شد که از همان ابتدا بلیت‌های «اعتراف» برای چند هفته جلوتر پیش فروش شود تا بسیاری از کسانی که خواهان دیدن این نمایش و به نوعی شهاب حسینی و علی نصیریان روی صحنه هستند، برای خرید بلیت به دردسر بیفتند.

 

در حالیکه طبق اطلاعات سایت فروش اینترنتی این نمایش (ایران نمایش)، بلیت‌های «اعتراف» تا تاریخ هفتم شهریور ماه به طور کامل پیش فروش شده، در یکی‌ از سایت‌های مطرح خرید و فروش اینترنتی تعدادی از بلیت‌های نمایش با قیمتی گزاف به فروش گذاشته شده است.

 

البته با توجه به نبود بلیت، فروشندگان منصفی هم بوده‌اند که بلیت‌های خود را در تیرماه و نیز برای مرداد ماه با همان قیمت اصلی بلیت یا نهایتا با قیمت ۱۵۰ هزارتومان برای فروش ثبت کرده‌اند، اما یکی از این دوستداران هنر دو عدد بلیت اواخر مردادماه را در ردیف اول سالن اصلی تئاتر شهر و با این تبلیغ که "صندلی‌ها درست روبروی جایگاه بازی علی نصیریان و شهاب حسینی است"، به قیمت یک میلیون تومان برای هر بلیت فروش گذاشته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نمایش اعتراف

 

این فروشنده که به نظر می‌رسد نمایش را یک‌بار دیده یا حداقل از جزئیات صحنه‌ و شماره صندلی‌ها اطلاع دقیق دارد، همچنین به خریدار احتمالی اطمینان داده است که می‌تواند بلیت‌ها را در محل تئاترشهر تحویل دهد.

 

البته این تنها مورد فروش بلیت این نمایش با قیمتی نجومی برای یک تئاتر نیست و در آگهی دیگری بلیت‌هایی با قیمت ۸۰۰ هزار تومان برای فروش در مردادماه در سایت درج شده‌اند.

 

براساس این گزارش، محمدحسین توتونچیان، مدیر سایت فروش «اعتراف» در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرده بود که اگر این نمایش به جای تئاترشهر در تالار وحدت اجرا می‌شد و قوانین اداره‌کل هنرهای نمایشی مانع نشده بود، بلیت‌های «اعتراف» با رقم واقعی خود یعنی بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسیدند. در آن صورت مشخص نبود قیمت بلیت این اثر شهاب حسینی که با توجه به همزمانی پخش سریال «شهرزاد» از استقبال چشمگیر و کم‌سابقه‌ای برخوردار شده، در  بازار سیاه به چه رقمی می‌رسید؟

 

طبق آمار اعلام شده پیش فروش بلیت‌های «اعتراف» تا ۱۶ مردادماه بیش از یک میلیارد تومان شده بود که با وجود استقبال از پیش فروش، باید در پایان رقم قابل توجهی به دست آید.

 

نمایش «اعتراف»  دومین تجربه‌ کارگردانی شهاب حسینی در تئاتر است و او علاوه بر کارگردانی، در کنار علی نصیریان بازی در نقش اصلی را نیز بر عهده دارد.  

 

صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین‌بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو، دیگر بازیگران نمایش «اعتراف» بر اساس متنی از "برد میرمن" هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------