آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

«چرخ شگفتی» وودی آلن، فيلم اختتاميه فستيوال نيويورک



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,وودی آلن

پروژه‌اي که در نيويورک توسط کارگرداني نيويورکي فيلمبرداري شده، مهم‌ترين فستيوال فيلم اين شهر را به پايان مي‌برد.

 نسخه ۲۰۱۷ فيلم «چرخ شگفتي» وودي آلن، فستيوال فيلم نيويورک را به پايان خواهد برد.

 

منابع آگاه مي‌گويند اين فيلم که کيت وينسلت، جونو تمپل، جاستين تيمبرليک و جيمز بلوشي در آن نقش‌آفريني مي‌کنند، توسط اين فستيوال که معمولا به‌عنوان تخته پرشي براي فصل جوايز به حساب مي‌آيد، به‌عنوان فيلم اختتاميه انتخاب شده است. سال گذشته، فيلم‌هاي «مهتاب» و «منچستر کنار دريا» در اين رخداد به نمايش درآمده بودند که با فيلم مستند «سيزدهم» ايوا دوورني افتتاح شده و با فيلم «شهر گمشده زي» با نقش‌آفريني چارلي هانم به پايان رسيده بود. گفته مي‌شود وينسلت که در اين پروژه نخستين همکاري‌اش با وودي آلن را تجربه مي‌کند، طوري بازي کرده که در فصل جوايز، خوش خواهد درخشيد.

 

مثل تمام فيلم‌هاي ساخته آلن، چيز زيادي در مورد خط داستاني «چرخ شگفتي» مشخص نيست اما گفته مي‌شود اين يک پروژه درام خواهد بود که داستانش در دهه ۵۰ ميلادي در شهر نيويورک به وقوع مي‌پيوندد.علاوه بر کارگرداني اين فيلم، آلن مسئوليت نوشتن فيلمنامه آن را هم بر عهده داشته است.

 

جديدترين فيلم آلن يعني «کافه سوسايتي» در فستيوال فيلم کن سال ۲۰۱۶ پيش نمايش شد اما فستيوال نيويورک در شهر زادگاه خود او به نمايش درمي‌آيد و «چرخ شگفتي» هم در همين شهر فيلمبرداري شده است.

 

امسال، فيلم «آخرين پرچم برافراشته» ساخته ريچارد لينکليتر، فيلم افتتاحيه پنجاهمين فستيوال فيلم نيويورک خواهد بود که از روز بيست و هشتم سپتامبر کارش را آغاز مي‌کند و تا روز پانزدهم اکتبر ادامه خواهد داشت.

 

«چرخ شگفتي» توسط آمازون استوديوز و يک شريک توزيع نامشخص در روز اول ماه دسامبر به‌صورت سينمايي اکران خواهد شد که دقيقا تاريخي عالي براي در نظر گرفته‌شدن در رقابت اسکار است. امسال آمازون حضوري قدرتمند در اين فستيوال خواهد داشت. اين استوديو پشت «آخرين پرچم برافراشته» و «شگفت‌زده» ساخته تاد هينز است که آن هم در فستيوال پخش خواهد شد.

 

روزنامه وقایع

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------