آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

شهرام ناظری در بیمارستان قوچان بستری شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شهرام ناظری

شهرام ناظری، پس از آن‌که ساعت‌ها در کنارِ مردم، پشت درِ بسته سالن کنسرت آواز پارسی در قوچان به انتظار نشست، در آخرین ساعت شامگاه جمعه ششم مرداد، به علت فشار و خستگی، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

 به گزارش  خبرآنلاین، نیمه‌شب گذشته، پس از ساعت‌ها، پلمپ درِ سالن کنسرت «آواز پارسی» در قوچان توسط مسوولان شکسته شد و حافظ ناظری بدون حضور پدرش که در بیمارستان بستری شده بود، مقابل مخاطبان کنسرت حاضر شد و از آنان دلجویی کرد.

 

کنسرت «آواز پارسی» قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ عصر جمعه در قوچان برگزار شود که قبل از ورود مردم و گروه موسیقی به آن، درهای سالن از بعد‌ از‌ظهر دیروز پلمپ و بسته شد.

 

ساعت ۲۴ جمعه (دیشب) بعد از ساعت‌ها رایزنی و انتظار مخاطبان و گروه موسیقی در محل، پلمپ درِ سالن توسط مقامات شکسته شد و مخاطبان وارد آن شدند. دقایقی بعد، حافظ ناظری که کنار پدرش در بیمارستان بود، از درمانگاه به محل کنسرت آمد و با ابراز تاسف از مخاطبان پوزش خواست و توضیحاتی را ارائه کرد.

 

پس از فک پلمپِ سالن، در حالی که برخی از مقامات محلی قوچان خبر داده بودند کنسرت در حال برگزاری است، حافظ ناظری رو به مردم حاضر در سالن گفت: «نمی‌دانم چگونه چنین خبری را پخش می‌کنند که کنسرت با موفقیت در حال برگزاری است؟ در حالی که من کنار پدرم در درمانگاه بودم و او زیر سرم بود، این خبر را شنیدم. برای همین به سالن برگشتم تا توضیحاتی را بدهم. هرچند نمی‌دانم واقعا در برابر چنین اتفاقی چه باید گفت.»

 

او با اشاره به این‌که مقامات، ناایمن بودن سالن را دلیل پلمپ آن اعلام کرده‌اند، ادامه داد: «چرا با حیثیت و اعتبار مردم بازی می‌کنیم، کجا این سالن با ستون‌هایی به این بزرگی و محکمی روی سر مردم می‌ریزد.»

 

در آخرین پیگیری تلفنی خبرآنلاین، مارال دوستی، روابط عمومی کنسرت «آواز پارسی»، در ساعت یک بامداد امروز (شنبه) خبر داد که شهرام ناظری همچنان زیر سرم قرار دارد و دکتر معالج هنوز اجازه ترخیص او را نداده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------