آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

گروه رستاک عاشقانه‌های مناطق ایران را طنین‌انداز کرد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,گروه رستاک

در کنسرت تابستانی گروه موسیقی رستاک ضمن اجرای عاشقانه‌های مناطق مختلف ایران، وحید اسدالهی نوازنده پیشکسوت ساز ناقاره روی صحنه برج میلاد حاضر شد.

 به گزارش میزان، کنسرت تابستانی گروه موسیقی "رستاک" با مجموعه‌ای از قطعه‌های مربوط به مناطق مختلف کشورمان در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

 

در ابتدای برنامه قطعه پرطرفدار " هله مالی" از بوشهر و سپس قطعه‌ای از شمال خوزستان و مربوط به شوشتر و دزفول برای مخاطبان حاضر در سالن اجرا شد. یکی از خواننده‌های گروه پیش از اجرای قطعه خوزستانی به این موضوع اشاره کرد که درباره این منطقه دو روایت وجود دارد که از میان آن‌ها روایتی که به لهجه شوشتر نزدیک‌تر است را روی صحنه می‌بریم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,گروه رستاک

 

در ادامه همچنین قطعه‌های " سکینه" و " لیلا" که به ترتیب به مناطق جنوب کرمان و خراسان مربوط می‌شود اجرا شد.

 

بهزاد مرادی یکی از خواننده‌های گروه" رستاک" در اجرای تابستانی این گروه موسیقی به این نکته اشاره کرد که امشب به دلیل حضور پرشور مخاطبان، همیشه در ذهن اعضای گروه "رستاک" می‌ماند.

 

مرادی افزود: در کنسرت نوروزی "رستاک" کار جالبی انجام شد که طی آن یک نظرسنجی صورت گرفت و یکی از موارد آن، معرفی اعضای گروه بود.

 

این هنرمند در ادامه صحبت‌های خود ضمن معرفی کامل هر یک از نوازندگان گروه "رستاک"، به بیان توضیحات مختصری درباره این هنرمندان پرداخت. بر این اساس، سیامک سپهری به عنوان سرپرست گروه و نوازنده تار، فرزاد مرادی به عنوان خواننده و نوازنده ساز‌های زخمه‌ای، بهزاد مرادی به عنوان خواننده و نوازنده ساز‌های کوبه‌ای، اکبر اسماعیل‌پور به عنوان نوازنده تار، سه تار و عود، بیتا قاسمی به عنوان نوازنده قیچک باس، حامد بلندهمت به عنوان نوازنده ساز‌های بادی و تنی چند از دیگر هنرمندان عرصه موسیقی در گروه "رستاک" به هنرنمایی می‌پردازند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,گروه رستاک

 

قطعه " بارون بارون" در بخش دیگری از این برنامه به عنوان اثری اجرا شد که بیشتر مخاطبان گروه "رستاک" را با این قطعه می‌شناسند.

 

گروه "رستاک" در کنسرت مرداد ماه خود همچنین یک قطعه کردی را به پاس سال‌ها زحمت و تلاش گروه موسیقی "کامکارها" روی صحنه برد.

 

در ادامه این برنامه قطعه معروف "رعنا" اجرا شد که برگرفته از شمال ایران و نقطه‌ای است که بیشتر عاشقانه‌ها در آنجا شکل گرفته است.

 

برای اجرای دو قطعه آذری، از وحید اسدالهی به عنوان نوازنده پیشکسوت و برجسته ساز ناقاره و ساز‌های کوبه‌ای و فرزندان او برای حضور روی صحنه دعوت شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی مناطق ایران روبه رو شدند.

 

محمدرضا هدایتی بازیگر و حمیدرضا نوربخش مدیر خانه موسیقی از میهمانان ویژه کنسرت تابستانی گروه "رستاک" بودند.

 

کنسرت بزرگ گروه "رستاک" با حضور همه نوازنده‌های اصلی و همچنین نوازنده‌های میهمان این گروه به همت موسسه آوای هنر به مدیریت محمد جلیل‌پور و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا در برج میلاد برگزار شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------