آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رئیس آکادمی اسکار تغییر کرد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جان بایلی

«جان بایلی» فیلمبردار هالیوودی به عنوان جایگزین «چریل بون ایساکس»؛ رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار شد.

به گزارش ایسنا، در نشست ماهانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار ، «جان یابلی» در کمال تعجب توانست با غلبه بر سایر رقبا جایگزین «چریل بون ایساکس» در راس آکادمی اسکار شود.

 

«بایلی» ۷۴ ساله که در کارنامه هنری خود فیلمبرداری آثار چون «مردم معمولی»، «ترس بزرگ»، «روز گراندهاگ»، «میهمانی سالگرد»، «قدمی درجنگل» را دارد، در سال ۲۰۱۴ جایزه یک عمر دستاورد سینمایی انجمن فیلمبرداران سینمای آمریکا را دریافت کرد اما هیچگاه در طول دوران فعالیت سینمایی خود نتوانسته نامزد جایزه اسکار شود.

 

بسیاری از اعضای آکادمی اسکار امیدوار بودند در این دوره نیز یک زن یا فردی غیر سفید پوست ریاست آکادمی اسکار بر عهده بگیرد، زمانی که «چریل بون ایساکس» در سال ۲۰۱۳ رئیس آکادمی شد توجهات زیادی را به عنوان سومین زن و اولین رئیس رنگین پوست این نهاد مهم سینمایی برانگیخت.

 

«ایساکس» در طول چهار سال ریاست در آکادمی اسکار اقدامات مهمی در راستای افزایش تنوع جنسیتی و نژادی در میان اعضای اکادمی انجام داد و در طول این مدت «استیو مک‌کوئین» با فیلم «دوازده سال بردگی» در سال ۲۰۱۳ و امسال نیز «بری جنکینز» با فیلم «مهتاب» که هر دو سیاه پوست بودند، اسکار بهترین فیلم را از آن خود کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------