لاتاری مهدویان مجوز نگرفت



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم لاتاری

 پس از اکران فیلم «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان به همراه ابراهیم امینی فیلمنامه «لاتاری» را به شورای پروانه ساخت ارایه داد. بعد از ارایه فیلمنامه «لاتاری» به شورای پروانه ساخت، یکی از اعضای این شورا اعلام کرد؛

 

در مورد ساخت این فیلمنامه اختلاف نظراتی میان اعضای شورای پروانه ساخت به وجود آمده و برخی از آنها خواستار تغییراتی در بخش‌های مختلف این فیلمنامه شدند و از مهدویان درخواست کردند که سعه‌صدر بیشتری در قبال این تغییرات از خود نشان دهد.

 

با گذشت چند هفته از انتشار این خبر، محمدحسین مهدویان یکشنبه‌شب از منتفی‌شدن ساخت فیلمنامه «لاتاری» خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «با همه تلاش و عشقی که خرجش کردیم، نشد که نشد که نشد. دلایلش طولانی و مفصله. دوست ندارم خیلی مرور کنم‌.

 

به‌خصوص حالا که ازش گذشتیم تا برسیم به یک راه تازه. نه که حالمون گرفته نشده باشه، شد! ولی همه تلاش‌مون رو کردیم که گرفتار یأس نشیم. چه می‌دونم؟! شاید یک روزی که خیلی هم دور نباشه «لاتاری» رو بسازیمش. مطمئنم فیلم جذاب و درجه یکی می‌شه، ولی اون زمان به هر دلیل امروز نیست.»

 

بیشترین مخالفت اعضای شورای پروانه ساخت با تولید فیلمنامه «لاتاری» به موضوع حساسیت‌برانگیز آن برمی‌گشت. مهدویان قرار بود نخستین فیلم اجتماعی خود را با موضوع قاچاق زنان و دختران ایرانی به کشورهای عربی جلوی دوربین ببرد.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------