آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رضا کیانیان برای تحلیل نقشش جایزه گذاشت



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,رضاکیانیان

 همزمان با عرضه عمومی قسمت هشتم سریال «شهرزاد»، رضا کیانیان از مخاطبان خواست نقش شاپور را تحلیل کرده و جایزه بگیرند.هشتمین قسمت از فصل دوم این سریال، یکشنبه شب گذشته ۲ مرداد ماه با حضور رضا کیانیان و هومن برق‌نورد در پردیس سینمایی کورش در سالن شماره ۱ و ۲ به نمایش درآمد.

 

رضا کیانیان و هومن برق نورد از یک ساعت پیش از شروع سانس اول در طبقه پنجم پردیس سینمایی کورش حضور داشتند و با علاقه‌مندان به سریال «شهرزاد» که برای تماشای قسمت هشتم این مجموعه بلیت تهیه کرده بودند، با یک شاخه گل عکس یادگاری گرفتند.کیانیان در دیدار با مخاطبانی که برای تماشای این قسمت از سریال آمده بودند با اشاره به سوالاتی که درباره شیوه بازی او می‌شود، گفت: بارها از مردم شنیده‌ام که چرا برخی از صحنه‌ها را خیلی نمایشی و برخی از صحنه‌ها را به شدت درونی و حسی بازی می‌کنم.

 

بازیگر نقش شاپور در سریال شهرزاد افزود: می‌خواهم یک مسابقه بگذارم. سه جایزه هم برای آن در نظر گرفته ام؛ یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و دو کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی؛ هر فردی بتواند بگوید که چرا شخصیت شاپور در صحنه‌های مختلف تغییر می‌کند، چرا برای برخی افراد فیلم بازی می‌کند اما برای برخی دیگر فیلم بازی نمی‌کند جایزه می‌گیرد. این موارد را توضیح دهید و با اشاره به صحنه‌های سریال مثال بیاورید و دلیل رفتارهای شاپور را در آن صحنه‌ها بیان کنید و پاسخ‌های خود را برای سایت شهرزاد ارسال کنید.

 

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------