بهروز شعیبی این بار در نقش میرزا کوچک خان



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهروز شعیبی

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است بهروز شعیبی نقش میرزا کوچک خان را در یک سریال تلویزیونی ایفا کند..

به گزارش دیباچه، مجموعه تلویزیونی «گیله‌وا» را اردلان عاشوری کارگردانی می‌کند و موضوع آن مربوط به روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل است.

 

بنا بر این گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بهروز شعیبی نقش میرزا کوچک خان جنگلی را در این مجموعه تلویزیونی ایفا کند.

 

نقش میرزا کوچک خان را این بار «بهروز شعیبی» بازی خواهد کرد

 

فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج ار اواخر خرداد ماه در کیاشهر گیلان آغاز شده است و هنوز بهروز شعیبی جلوی دوربین نرفته است.

 

«ستاره اسکندری»، «حمیدرضا پگاه»، «مهران رجبی»، «مهدی زمین‌پرداز»، «امیرحسین هاشمی»، «علی عطایی»، «پریا مردانیان»، «ستاره حسینی» و «امیرحسین صدیق» از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی «گیله‌وا» ایفای نقش می‌کنند.

 

طبق پیش‌بینی‌ها ضبط این سریال تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

سریال «گیله‌وا» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری سریالی است که از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد.

 

این سریال در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

 

به گزارش فارس، پیش از این یک مجموعه تلویزیونی و یک فیلم سینمایی با سطح کیفی بالا از زندگی میرزا کوچک خان ساخته شده و باید دید سریال «گیله‌وا» می‌تواند زاویه‌ای جدید از زندگی این بزرگمرد را به تصویر بکشد یا خیر و همچنین بناست کدام بخش از زندگی میرزا در مجموعه «گیله‌وا» تصویر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------