آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

فرهادی در آغاز راهی نو



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,اصغرفرهادی

اصغر فرهادی به ساخت جدیدترین فیلمش نزدیک‌تر می‌شود. بعد از ماه‌ها اخبار کلی درباره آغاز قریب‌الوقوع فیلم جدید اصغر فرهادی که گفته می‌شد در اسپانیا ساخته خواهد شد، سایت معتبر‌ای ام‌دی‌بی نام فیلم جدید این کارگردان را اعلام کرد..

 به گزارش ای ام‌دی‌بی، جدیدترین ساخته این کارگردان شناخته‌ شده که با دو اسکاری که در کارنامه دارد، می‌توان از او به‌عنوان یکی از پرافتخارترین فیلمسازان دنیا یاد کرد، همه می‌دانند نام دارد؛ و قرار است در آن دو بازیگر معتبر و اسکاری پنلوپه کروز و خاویر باردم در کنار ریکاردو دارین ستاره آرژانتینی ایفای نقش کنند.

 

این فیلم که به گفته رسانه‌های نزدیک به فرهادی یک درام خانوادگی و یک تریلر روانشناسانه است که در جریان آن دزدیده‌شدن یک دختربچه باعث برملاشدن رازهای مگوی یک خانواده می‌شود؛ یک پروژه بین‌المللی ۱۲ تا ۱۳‌میلیون دلاری است که فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در ساخت آن همکاری دارند. الکساندر ماله‌گی از کمپانی فرانسوی ممنتو فیلم، آلوارو لونگوریا از کمپانی اسپانیایی استالوارتس مورنا فیلم و آندریا اوچیپنتی از کمپانی ایتالیایی لاکی رد همه می‌دانند را تهیه می‌کنند.

 

فرهادی فیلمنامه همه می‌دانند را به زبان فارسی نوشته و پس از آن به زبان اسپانیایی ترجمه کرده است. این کارگردان برای پرهزینه‌ترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------