محمدعلی کشاورز: شاگرد علی نصیریان هستم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,محمدعلی کشاورز

 محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که به تماشای نمایش اعتراف نشسته بود، خود را شاگرد استاد علی نصیریان نامید. او که بعد از پایان نمایش مورد تجلیل شهاب حسینی کارگردان نمایش قرار گرفته و تلالوی اجرای آن شب از وجود خورشیدگون او عنوان شده بود، در پاسخ گفت: من خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم. او نمایشنامه‌نویس و بازیگر بزرگی است که همیشه در زندگی تئاتری من حکم استادی را داشته و من هرچه در هنر تئاتر ایران تجربه کردم، از حضور علی نصیریان بوده است.

 

کشاورز ضمن قدردانی از گروه اجرایی نمایش اعتراف اظهار کرد: همگی شما عزیزان امشب زحمت کشیدید و بسیار عالی بازی کردید. من به شخصه سر تعظیم پیش استاد نصیریان فرود می‌آورم و از شهاب حسینی به‌عنوان کارگردان و بازیگر نمایش تقدیر می‌کنم که حضور بسیار ارزشمندی را روی صحنه پیش‌روی تماشاگران ارایه دادید.

 

این بازیگر پیشکسوت در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: من در تمام طول عمرم از علی نصیریان بسیار آموختم اما اول از همه مواردی که از این هنرمند و همسر مهربانش یاد گرفتم، صداقت و انسانیت بود که هیچ‌گاه آن را فراموش نمی‌کنم. علی نصیریان هم خطاب به محمدعلی کشاورز گفت: آقای کشاورز عزیز شما همکار ما هستی، شما تاج سر ما هستی و امشب با حضورتان همه ما را سرافراز کردین.

 

 

روزنامه شهرئند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------