آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

قدردانی غافلگیرکننده سالار عقیلی از فخری ملک‌پور



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سالارعقیلی

مراسم نکوداشت فخری ملک‌پور، نوازنده پیشکسوت پیانو یکشنبه‌شب پنجم شهریور با قدردانی ویژه سالار عقیلی از این هنرمند برگزار شد.  پخش کلیپی از زندگی و فعالیت‌های هنری فخری ملک‌پور و اهدای تندیس و لوح تقدیر به این هنرمند پیشکسوت به همراه بداهه‌نوازی پیانو حریر شریعت‌زاده، خوانندگی سالار عقیلی و نوازندگی سحاب تربتی بخش‌های اصلی مراسم نکوداشت استاد فخری ملک‌پور بود. سالار عقیلی در این بخش از برنامه بود که با یک اقدام جالب توجه، قدردانی غافلگیرکننده‌ای را برای مراسم نکوداشت ملک‌پور رقم زد.

 

 او پس از اجرای بخش اول برنامه خود خطاب به تماشاگران گفت: بسیار خوشحالم که در شب نکوداشت بانوی موسیقی ایران استاد فخری ملک‌پور برنامه اجرا کرده و همراه با همسرم به این هنرمند بزرگ موسیقی کشورمان ادای دین می‌کنیم. به ‌هرحال امشب استادان بزرگ عرصه آواز در مراسم حضور دارند که بنده در خدمت آنها جسارت کرده و برنامه مختصری را اجرا کردیم. استاد ملک‌پور همواره به پسرم ماهور لطف داشته و جالب این‌که ماهور نیز از همان دوران کودکی که به فراگیری موسیقی مشغول شد، به بانو ملک‌پور علاقه‌مند بود.

 

به همین جهت من از او خواستم تا به افتخار این استاد موسیقی ایرانی امشب روی صحنه بیاید و همراه من و همسرم به نوازندگی تمبک بپردازد. برنامه‌ای که امیدوارم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. پس از این‌که ماهور عقیلی با تشویق قابل توجه تماشاگران روی صحنه آمد و جایگزین سحاب تربتی شد، خانواده سالار عقیلی تصنیفی را برای مخاطبان در تالار اجرا کردند که این برنامه با توجه به حضور خانواده عقیلی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------