آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

رضا کیانیان: دوره دستور از بالا به پایین گذشته است



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,رضاکیانیان

عصر یکشنبه ٥ شهریورماه آیین اختتامیه نمایش‌های خیابانی دومین مرحله پویش «از خودمان شروع کنیم» برگزار شد.

رضا کیانیان در این مراسم در توضیح چگونگی شکل‌گیری این پویش فرهنگی گفت: تمام این پویش به شکل حساب‌شده و حاصل بحث‌های مفصلی بود که با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، پلیس راهور و من انجام شد و در نهایت کارش را با هشتگ از خودمان شروع کنیم، آغاز کرد.

 

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: در دوره‌ای از بالا به پایین دستور داده می‌شد ولی امروز باید بیاییم پایین و خودمان را هم‌سطح مردم کنیم. وقتی اینچنین باشد و همه از خودمان شروع کنیم، مثل الان اتفاق مبارکی می‌افتد.

 

کیانیان در ادامه به کاهش فاصله بین مسئولان و مردم اشاره کرد و گفت: از سالیان قبل اینطور بوده که بین مردم و دولت یک شکافی وجود داشته که این شکاف باید پر شود.

 

اگر مردم خودشان را از دولت بدانند و دولت نیز متقابلا خودش را از مردم بداند، اتفاق خوبی می‌افتد. سال‌ها پیش کمپین‌های دوچرخه‌سواری درست می‌شد ولی بنا به دلایلی جلوی آنها را می‌گرفتند اما امروز خود پرسنل نیروی انتظامی و شهرداری سوار دوچرخه می‌شوند و به سطح شهر می‌آیند. وقتی مردم پلیس را سوار دوچرخه ببینند، احساس می‌کنند که پلیس با آنها فاصله‌ای ندارد. وقتی پلیس دوچرخه‌سوار بیاید، مردم احساس امنیت پیدا می‌کنند و با خیال راحت سوار دوچرخه می‌شوند؛ بچه‌های مدرسه‌ای و دانشجویان هم با این امنیتی که به وجود می‌آید، می‌توانند برای تردد از دوچرخه استفاده کنند.

 

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------