آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فریده سپاه منصور: برخی فیلمسازان در عالم دیگری زندگی می‌کنند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فریده سپاه منصور

فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون با ابراز گلایه از شرایط نامطلوب کار برای بازیگران پیشکسوت عنوان کرد که برخی فیلمسازان در عالم دیگری زندگی می کنند.

 فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر  مشغول ایفای نقش در سریال «بُرنا» به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر هستم و تنها چند سکانس دیگر به پایان بازی من مانده البته حدود نیمی از سریال ضبط شده است.

 

وی افزود: «بُرنا» یک اثر مستند- داستانی و روایتگر مسایلی همچون ایجاد اشتغال و زمینه سازی و سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان است و این موضوعات را در قالب یک داستان عاشقانه و خانوادگی بیان می کند، من نیز در این سریال نقش یک مادر را ایفا می کنم.

 

سپاه منصور بیان کرد: با توجه به اینکه سریال «بُرنا» یکی از مسایل مهم و مفید جامعه را به تصویر می کشید ایفای نقش در آن برایم جذاب بود، این را هم باید بگویم که کار کردن با عباس رنجبر برای من بسیار آموزنده بود و من بعد از این همه سال کار کردن، نکات زیادی را از او یاد گرفتم.

 

این بازیگر در بخش دیگر از صحبت هایش ضمن ابراز گلایه از شرایط نامطلوب کار در سینما برای افراد پیشکسوت اظهار کرد: من پیش از سریال «بُرنا» حدود سه سال بود بیکار بودم چون نقشی که بتوانم بازی کنم به من پیشنهاد نمی شد. در حال حاضر به افراد پیشکسوت اکثرا نقش هایی پیشنهاد می شود که یا یک پیرمرد عصا به دست را نشان می دهد یا یک پیرزن از کار افتاده که تنها در منزلش مانده است و تحرکی ندارد. این موضوعات نشان می دهد که در تصور نویسندگان و برنامه سازان نمی گنجد که پیرزن و پیرمردهای فعال هم در جامعه وجود دارند ولی واقعیت چیز دیگری است و فیلمسازان ما از جامعه دور هستند و چنین تصوری را نسبت به پیرزن ها و پیرمردها دارند.

 

بازیگر «پدر آن دیگری» عنوان کرد: برخی از فیلمسازان به من زنگ می زنند و می گویند یک نقش اساسی در  اثرمان داریم که می خواهیم شما آن را بازی کنید، سپس می گویند نقش پیرزن از کار افتاده ای است که تنها می خوابد، چنین موضوعاتی به ما بر می خورد چون ما از کار افتاده نیستیم و  هنوز توان خلق اثر داریم.

 

وی در پایان گفت: فکر می کنم نویسندگان و برنامه سازان ما در عالم دیگری زندگی می کنند و از اطراف خود آگاهی ندارند شاید به همین علت است که آثارمان با مخاطبان ارتباط برقرار نمی کند.

 

مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------