صدای حسام الدین سراج برای شهید حججی خواند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,حسام الدین سراج

موسیقی آذر عشق، اثر مشترک دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما، موسسه هنرمندان پیشکسوت و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، همزمان با تشییع پیکر شهید حججی در شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو رونمایی و منتشر خواهد شد.

به گزارش ایران آنلاین،  سید عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه در این رابطه گفت: اثر «آذر عشق» با موضوع شهادت شهید سرافراز محسن حججی و سایر دلیر مردان شهید مدافع حرم ، با صدای حسام الدین سراج، آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد، شعر حسین معلم و تنظیمی از غلامرضا صادقی ساخته شده است.

 

وی از عوامل تولید این اثر ارزشی به ویژه استاد ابوالفضل صادقی نژاد به عنوان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت قدردانی نمود و اظهار داشت: موسسه هنرمندان پیشکسوت در حال حاضر با بیش از ۷۰۰ عضو در رشته های مختلف هنر و در راستای حمایت از تولید آثار هنری اعضای خود و همچنین در مسیر ارج نهادن به اتفاقات مهم و ارزشمندی که این روزها فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور و برای دفاع از میهن عزیزمان ایران رخ می دهد در تولید این اثر مشارکت کرده است.

 

او در پایان گفت: این موسسه تا کنون با چاپ و نشر ۲ کتاب در حوزه هنرهای نمایشی از «ولی شیراندامی» و «خسرو حکیم رابط» ، یک کتاب نفیس در زمینه نگارگری از هنرمند مطرح این عرصه «مهین افشان پور» که به زودی شاهد رو نمایی این اثر از سوی موسسه خواهیم بود، یک آلبوم موسیقی بی کلام از پیشکسوت سنتور «فضل الله توکل» و همچنین در زمینه اجرای تئاتر با خریداری بلیت بسیاری از آثار روی صحنه اعضای موسسه و همچنین برپایی نمایشگاه های هنرهای تجسمی در زمینه تولید آثار هنری در حد بضاعت خود، از هنرمندان پیشکسوت حمایت به عمل آورده است.

 

لازم به یادآوری است، ابوالفضل صادقی‌نژاد سال گذشته نیز آلبوم «از تنهایی گریه مکن» را با صدای «سالار عقیلی» روانه بازار موسیقی کشور کرده است .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------