دعوای میراث‌داران جان اشتاین‌بک/ دادگاه به نفع دخترخوانده رأی داد، پسر محکوم شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,میراث‌داران جان اشتاین‌بک

در دعوایی جنجالی بر سر میراث جان اشتاین‌بک، دادگاه به نفع دخترخوانده او رای داد و همسر پسر جان اشتاین بک را محکوم به پرداخت 13 میلیون دلار خسارت کرد..

به گزارش خبرآنلاین،  ویورلی اسکات کافاگا دختر سومین همسر جان اشتاین‌بک است که از طریق مادرش بخشی از میراث مادی و معنوی این نویسنده سرشناس را به ارث برده است.

 

 او سال 2014 علیه تام  پسر جان اشتاین‌بک و همسرش به دادگاه شکایت و آن‌ها را متهم کرد که به ناحق جلوی فروش امتیاز ساخت آثار سینمایی از روی دو کتاب معروف جان اشتاین‌بک را گرفته‌ و به او خسارت زده‌اند.  

 

کافاگا مدعی است که امتیاز دو کتاب «شرق بهشت» و «خوشه‌های خشم» پس از مرگ جان اشتاین‌بک به مادرش رسیده و حال پس از مرگ مادرش او مالکیت آن‌ها را در اختیار دارد.

 

حال پس از سه سال فراز و نشیب دادگاه حق را به او داده و طرف مقابل را به پرداخت بیش از 13 میلیون دلار خسارت محکوم کرده است. البته تام اشتاین‌بک سال گذشته از دنیا رفت.

 

کافاگا پس از حکم دادگاه در بیانیه‌ای نوشت: «ما خرسندیم که دادگاه حق ما را در مالکیت بر آثار جان اشتاین‌بک به رسمیت شناخت. رای دادگاه ما را در راه تقسیم میراث جان اشتاین‌بک با جهانیان یاری می‌کند.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------