آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بهنام بانی و کم کردن ۱۷ کیلو اضافه‌وزن در دو ماه



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهنام بانی

بهنام بانی خواننده پاپ در برنامه «خندوانه» از وضعیت سلامتی‌اش و کم کردن ۱۷ کیلو اضافه‌وزن در دو ماه گفت.

به گزارش خبرآنلاین، شامگاه شنبه ۲۵ شهریور بهنام بانی، خواننده پاپ مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد.

 

 او در جواب جوان که پرسید چه شد فهمیدی خواننده‌ای؟ گفت: «چون پدرم نوازنده بود از کودکی به موسیقی گرایش پیدا کردم و از هشت سالگی شروع کردم به خواندن.»

 

جوان از او پرسید چه آهنگ‌هایی می‌خواندی و بانی با خنده جواب داد: «آهنگ‌های خیلی خوبی نبودند!»

 

او ادامه داد: «در ۱۴، ۱۵ سالگی آهنگ‌های محمد اصفهانی را می‌خواندم، آن موقع آلبوم «حسرت»‌شان (۱۳۷۷) تازه آمده بود و خیلی دوستش داشتم.»

 

این خواننده پاپ افزود: «کسانی مثل او، خشایار اعتمادی، قاسم افشار و امیر تاجیک موسیقی پاپِ بعد از انقلاب را شکل دادند و بعد از آن‌ خیلی‌ها برای نگه‌داشتن این موسیقی تلاش کردند و الان هم کم‌کم دارد سپرده می‌شود به دست جوان‌ها.»

 

بانی در جواب این که بعد از انتشار کدام قطعه احساس کرد دیده شده گفت: «مرداد ۹۵ بعد از قطعه «علاقه خاص» احساس کردم مردم این سبک خواندن را دوست دارند.»

 

او در مورد آلبومش هم گفت: «اولین آلبومم را تولید کرده‌ام و در مرحله تکثیر است. ۱۴ قطعه دارد که شش یا هفت قطعه‌اش قبلا شنیده شده. تنظیم‌کننده ۱۳ قطعه حامد برادران و یک قطعه هومن آزماست و ترانه‌ها توسط عاطفه حبیبی سروده شده. هدفم از خواندن این است که مردم با آهنگ‌هایم خاطرات خوب بسازند، فضای آلبومم هم همین‌طور است.»

 

بانی در جواب این که کِی‌ها گریه می‌کنی گفت: «وقت‌هایی که دود می‌رود توی چشمم! جدا از شوخی هر وقت نیاز باشد.» او خطاب به پدر و مادرش هم گفت: «ممنونم که هستید و عاشقتانم.»

 

این خواننده پاپ در مورد الویت‌های زندگی‌اش هم توضیح داد: «اول موسیقی و آن نوع از موسیقی که ماندگار باشد، اولین الویتم رسیدن به جایی در موسیقی است که مردم فراموشم نکنند و تا آخر عمر دوستم داشته باشند چون مردم می‌توانند همه چیز را از یاد ببرند. هدف دومم حفظ سلامتی‌ام است. چون عاشق غذا خوردنم، اضافه وزن زیادی داشتم و با کمک دوستانم در دو ماه‌ و ‌نیم ۱۷ کیلو وزن کم کردم و باید باز هم کم کنم. اضافه وزن واقعا اذیتم می‌کرد و ۱۰۰ متر که راه می‌رفتم به نفس‌نفس می‌افتادم. الویت سومم هم خانواده‌ام هستند.»

 

رامبد جوان به شوخی گفت اگر بگویند می‌توانی ماندگار شوی به شرطی که طی دو سال آنقدر بخوری که منفجر شوی قبول می‌کنی؟! و بعد خودش ادامه داد تخیل عَجَق وَجَقی بود، ولش کن!

 

قولی که بانی به رامبد جوان داد؛ برای خوشحال کردن یک یا چند نفر، اجرایی همراه با گروهش در مدرسه صبح رویش، مدرسه‌ای برای کودکان کار و بازمانده از تحصیل بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------