آخرین مجموعه ای که لئونارد کوهن پیش از مرگ خلق کرد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,لئونارد کوهن

آخرین کتاب از شعرهای لئونارد کوهن، سال آینده منتشر خواهد شد.

 به گزارش خبرآنلاین،  لئونارد کوهن چند ماه پیش از مرگ در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶، کار انتخاب و ساماندهی به اشعار مجموعه «شعله» (The Flame) را به پایان رسانده بود. بخش اعظم این کتاب را اشعار تازه‌ای از کوهن تشکیل می‌دهد. مجموعه شعر «شعله»، اکتبر آینده منتشر خواهد شد.

کوهن که سال گذشته در ۸۲ سالگی درگذشت، کار هنری‌اش را با تمرکز روی ترانه سرایی آغاز و نخستین مجموعه اشعارش را سال ۱۹۵۶ منتشر کرد.

به گفته رابرت کوری، مدیر برنامه‌های کوهن، تکمیل مجموعه «شعله» را هدف اصلی کوهن در ماه‌های پایانی زندگی بود. او در این باره گفت: «او در ماه‌های پایانی زندگی تنها یک هدف داشت و آن هدف کامل کردن این کتاب بود.بیشتر کتاب را شعرهای منتشر نشده و گلچینی از دست‌نوشته‌هایش تشکیل می‌دهد.»

خواننده سرشناس کانادایی سال گذشته به نیویورکر گفته بود: «نیرویی درونی مرا به پایان دادن کارهایی می‌خواند که آغاز کرده‌ام. من برای مرگ آماده‌ام، امیدوارم سخت نباشد.»

ناشر کتاب باور دارد که این مجموعه تصویر بی‌سابقه‌ای از زندگی و ذهن لئونارد کوهن به مخاطبان ارائه می‌کند. در این مجموعه علاوه بر این متن ترانه‌های سه آلبوم پایانی لئونارد کوهن به همراه طراحی‌های شخصی کوهن منتشر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------