آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

«موریانه» در مرحله صداگذاری



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مسعود حاتمی


به گزارش  صبا،  مسعود حاتمی کارگردان فیلم «موریانه» که اولین ساخته بلند سینمای وی است در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم به صبا گفت:«موریانه» روزهای آخر تدوین را پشت سر می گذارد.این فیلم چون در دوفصل ساخته شده ۴روزآن که بخش اول و اصلی فیلم است در زمستان ساخته و بعداز آن مونتاژ آن شروع شد.

چون باید در فصل تابستان به خارج از ایران می رفتیم و فیلمبرداری می کردیم و با بازیگران خارجی همکاری می کردیم ،به همین دلیل مونتاژ بخش اصلی فیلم انجام شد. فیلمبرداری بخش ارمنستان رانیز چندهفته پیش انجام دادیم که فیلمبرداری آن یک روز بود که آن یک روز هم به بخش مونتاژی اضافه شد. به زودی کار برای صداگذاری و اصلاح رنگ فرستاده می شود.

وی در ارتباط با زمان اکران فیلم نیز افزود:هرچه زودتر بهتر،ما داریم فیلم را آماده می کنیم، ولی واقعیت این است که عجله ای برای اکران نداریم و قبل از آن تلاش می کنیم فیلم را در فستیوال های داخلی یا خارجی که شانس حضور داشته باشد ارائه دهیم تا مخاطبان خود را پیدا کند ، بعد از آن اکران فیلم را آغاز می کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------