قبل از الویس پریسلی هیچ چیز نبود!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, الویس پریسلی

 زندگی کوتاه اما سرشار از موفقیت الویس پریسلی یا همان سلطان راک، سریال می‌شود. ایندی وایر گزارش می‌دهد که حقوق ساخت یک سریال از زندگی این اسطوره موسیقی راک که میزان فروش آثارش را بین۶۰۰‌میلیون تا يك ‌میلیارد نسخه برآورد کرده‌اند، به کمپانی اپل موزیک رسیده است.

در حقیقت این کمپانی از حواشی اخیر ایجاد‌شده پیرامون‌ هاروی واینستون استفاده کرده و سریال الویس را که قرار است در گریسلند عمارت شخصی الویس پریسلی در ممفیس ساخته شود، از دست کمپانی واینستاین درآورده است.

پیش از این کمپانی وایسنتاین در سری تبلیغات این سریال آن را بخشی از پروژه عظیمی درباره مرور زندگی اساطیر موسیقی نامیده بود. الویس پریسلی قرار است در ٨ تا ١٠ قسمت ساخته شود و در هر قسمت به یک جنبه از زندگی او بپردازد.

الویس آرون پریسلی را یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های هنر و موسیقی آمریکا در قرن ۲۰ نامیده‌اند. او که در نیمه دوم دهه ١٩٥٠ با فروش بیش از یک‌میلیون نسخه‌ای هر کدام از ٤٥ ترانه‌اش به موفقیت اقتصادی حیرت‌انگیزی رسید، چنان محبوبیت شگفت‌انگیزی داشت که حتی مرگش نیز نتوانست نقطه پایانی بر آن باشد و اتفاقا جوانمرگی به موقعیت اسطوره‌ای و محبوبیت وی افزود. چنان که بعد از مرگش فروش آثارش رو به فزونی گذاشت.

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------