آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«جولی اندروز»و«کریستوفر پلامر»در جشن پنجاه سالگی«اشک‌ها و لبخندها»+عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار اشک ها ولبخندها

جولی اندروز و کریستوفر پلامر در جشن پنجاه سالگی فیلم «اشک‌ها و لبخندها» یا درست‌تر گفته شود «آوای موسیقی» دوباره در کنار هم قرار گرفتند.

وقتی در سال ۱۹۶۵ فرش قرمز فیلم «آوای موسیقی» پهن شد، کریستوفر پلامر آنچنان به فیلم اهمیتی نمی‌داد تا در مراسم افتتاحیه آن شرکت کند. او به جای این کار در نیویورک بود تا در مراسم پیش نمایش فیلم دیگری شرکت کند. وی اکنون خودش را لعنت می کند.
 
با این حال این بازیگر ۸۵ ساله پنج شنبه شب در جشن پنجاه سالگی فیلم شرکت کرد و به نظر می‌رسید بیش از هر فرد دیگری ارزش آن را می داند.
 
پلامر در این مراسم به اتفاق جولی اندروز حضور داشت تا این بار نمایش فیلم را در چاینیز تیاتر و در جشنواره فیلم کلاسیک تی‌سی‌ام گرامی دارد. این جشنواره با نمایش فیلم «آوای موسیقی» کار خود را آغاز کرد.
 
نسخه بازسازی شده این فیلم با یک پیش‌درآمد، فیلم افتتاحیه این جشنواره چهار روزه بود. پیش از نمایش این محصول تقریبا سه ساعته، پلامر و اندروز با سید گانیس رییس پیشین اسکار در جلسه بررسی اهمیت این فیلم موزیکال شرکت کردند.
 
پلامر به شوخی گفت: این تنها فیلم خانوادگی برای همه دوران است، «پسر بچگی» هم یک فیلم خانوادگی است، اما با هم فرق می‌کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار اشک ها ولبخندها

 

پلامر سال‌ها از رابرت وایز کارگردان فیلم «آوای موسیقی» فاصله می‌گرفت چون نقش خودش را به عنوان کاپیتان فون تراپ خیلی احساساتی می دید و حتی نامی استهزاآمیز برای آن انتحاب کرده بود اما او در سال‌های اخیر و به ویژه در مراسم پنجاه سالگی فیلم چیزی در این باره به زبان نیاورد.
 
به جای آن جولی اندروز ۷۹ ساله گفت: شما با بازی در نقش کاپیتان آن را کمتر شیرین کردید. با ایفای این نقش به شکلی خشک، باعث شدید تا همه چیز از دست نرود. واقعا به این اعتقاد دارم.
 
 پلامر به اندروز گفت: بهتر بود شما ژاندارک می‌شدید.

این زوج همچنین صحنه هایی از فیلم را در اتریش یادآوری کردند و از صحنه‌ای گفتند که اندروز خودش را بالای کوه و در برابر گاوها و بزهایی دید که آنجا چرا می‌کردند. بارندگی زیاد نیز از دیگر خاطرات ناخوشایندی بود که آنها در این مراسم یاد آن را زنده کردند و گفتند اما به فیلمبرداری کمک زیادی کرد، چون کلی ابرهای بزرگ و زیبا را وارد تصویر کرد.
 
پس از نمایش فیلم نیز یک مهمانی رسمی شام به افتخار این فیلم ترتیب داده شد. سه بازیگری که نقش دختران کاپیتان فون تراپ را بازی کرده بودند نیز در این مراسم حضور داشتند. 

 

اخبارفرهنگی - مهر

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------