فاز دوم سریال منوچهر هادی به‌زودی به پایان می‌رسد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, فاز دوم سریال منوچهر هادی به‌زودی به پایان می‌رسد

ایرج محمدی، تهیه‌کننده سریال «پاهای بی‌قرار» می‌گوید زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست و تصویربرداری کار نیز تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی این روزها در حال تصویربرداری است.

ایرج محمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» که قرار است از شبکه پنج سیما روی آنتن برود با اشاره به ادامه تصویربرداری این سریال گفت: «در حال حاضر تقریبا می‌توان گفت حدود 27-28 درصد از تصویربرداری که مربوط به فصل دوم است به پایان رسیده است و کار همچنان ادامه دارد.»

او افزود: «به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر تصویربرداری فصل دوم این سریال که مربوط به سال‌های 57 تا 64 می‌شود را به اتمام برسانیم.»

محمدی یادآور شد: «تصویربرداری‌مان در شهرک سینمایی غزالی مدتی است که به پایان رسیده است و مدتی در خانه‌هایی که در سطح شهر بودند کار کردیم و امروز نیز در یکی از خانه باغ‌های اطراف تهران کار می کنیم. بعد از پایان کار در این لوکیشن نیز به اطراف ورامین می‌رویم و صحنه هایی که در سال‌های 57 اتفاق می‌افتد را در آنجا ضبط خواهیم کرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, فاز دوم سریال منوچهر هادی به‌زودی به پایان می‌رسد


این تهیه‌کننده درباره احتمال اضافه شدن بازیگر جدید به سریال توضیح داد: «در فصل تبعیدگاه ( فصل دوم) باید دو بازیگر جدید اضافه شوند که هنوز انتخاب نشده‌اند. ولی به جز این احتمال حضور چهره دیگری نیست. در فصل اول و سوم هم که زمان حال ماست، بازیگرانش عمدتا انتخاب شده‌‌اند، خانم مهرانه مهین‌ترابی، خانم پانته‌آ بهرام، آقای مسعود رایگان و دوستان دیگر که نامشان پیش از این اعلام شده است از جمله بازیگران فصل‌های دیگر هستند.»

او همچنین بیان کرد: «تعدادی بازیگر دیگر هم هستند که باید به کار اضافه شوند که زمانی که به تصویربرداری آن مقاطع رسیدیم آنها را انتخاب خواهیم کرد.»

محمدی درباره زمان پایان تصویربرداری و پخش این مجموعه نیز اعلام کرد: «بعید می‌دانم که تا پایان سال تصویربرداری کل کار تمام شود و پیش‌بینی می‌کنم تا پایان فروردین ماه سال آینده ضبط سریال به طول انجامید. اما زمان پخش هوز مشخص نیست و کنداتور را به ما اعلام نکردند.»

سریال «پاهای بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید می‌شود. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی 60 قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند. فصل دوم از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی،افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.

«پاهای بیقرار» ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------