آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

تاریخ تازه ترین کنسرت لیان اعلام شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,کنسرت لیان

گروه موسیقی «لیان» بوشهر روز های ۱۰ و ۱۱ دی ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را با اجرای چند اثر جدید در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

به گزارش مهر، محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» بوشهر با اشاره به جزییات تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی بیان کرد: کنسرت گروه لیان ۱۰ و ۱۱ دی ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و ما همانند برنامه های قبلی به برگزاری اجرایی پرانرژی و قوی تاکید داریم.

وی ادامه داد: البته ما  این بار هم تلفیق موسیقی بوشهر با یکی دیگر از مناطق ایران را در برنامه خواهیم داشت با این وجود سورپرایزهای کنسرت در روز برگزاری برنامه مشخص می شود. به هر صورت کنسرت گروه لیان در حالی در تالار وحدت برگزار خواهد شد که اعضای این گروه در حال تولید آثار جدید برای انتشار در فضای رسمی هستند که به زودی اخبار و اطلاعات آن منتشر خواهد شد.

وی در معرفی گروه اجرایی کنسرت هم گفت: آکا صفوی و اوکلو فرامرزی خواننده های کنسرت زمستانه لیان هستند که در کنار حمید اکبری، حمزه مقدم، مرتضی پالیزدان، مرتی عزیز زاده، سینا اسدی و امین سلیمیان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

شریفیان درباره تغییر سالن برگزاری این کنسرت و بازگشت به تالار وحدت نیز گفت: با اینکه من اجرا در تالار وحدت را دوست دارم اما از طرفی مجددا مدیران سالن میلاد نمایشگاه با اجرای گروه لیان در آن سالن مخالفت کردند.

کنسرت لیان به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی علی حق‌شناس در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------