سوال رضا صادقی از ۲۰:۳۰: حل شدن مشکل من و سرفراز را هم رسانه‌ای می‌کنید؟!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رضاصادقی

رضا صادقی در یک برنامه تلویزیونی، ضمن عذرخواهی از اردلان سرفراز، از برنامه ۲۰:۳۰ پرسید آیا همان‌طور که شکایت این ترانه‌سرا و آهنگساز را از او، در اخبارشان اعلام کردند، حل شدنش را هم اعلام می‌کنند؟

به گزارش خبرآنلاین، اواخر مهر بود که خبر آمد اردلان سرفراز، ترانه‌سرا و آهنگسازِ شناخته‌شده از رضا صادقی، خواننده پاپ به دلیل خواندن بدون اجازه ترانه «سوغاتی» شکایت کرده است.

جدا از آن‌چه همان زمان مطرح شد، رضا صادقی، عصر امروز، جمعه سوم آذر در برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور در این مورد توضیح داد: «من دو بیت از این کار را که در وُیسش صدای دَر هم هست و آخرش هم می‌گویم این خاطره‌بازی است، خواندم. بعد از آن حتی گمان کردم از طرف اردلان سرفراز تشویق هم می‌شوم! چون خواندن آن نه برای من منفعت مالی داشت و نه منفعت اجتماعی، نه در استودیو ضبط کرده بودم و نه قرار بود فرضا در تلویزیون بخوانمش... دو بیت بود با گیتار و آکوردهایی سطحی و دوست داشتم اردلان سرفراز بزرگوار حتی می‌گفت خوشحالم که بعد از این همه سال تو و باقی دوستانت این کلام را می‌خوانید. با خواندن من چیزی به این کلام اضافه نمی‌شود ولی مردم لذت می‌برند.»

او گفت: «قصه، قصه زمزمه‌ای لحظه‌ای در جمع است. مثل این که فردا اگر کسی خواست دو بیت از من بخواند، دربه‌در دنبال شماره‌ام بگردد که بپرسد، رضا صادقی من اجازه دارم این دو بیت را برای خانواده‌ام بخوانم چون دوستش دارم، چون با آن خاطره دارم، چون با آن زندگی کرده‌ام، به خاطر دوست‌داشتن‌هایم اجازه می‌دهی؟! اگر من در استودیو، با ضبطی حرفه‌ای، کل آهنگ را خوانده بودم می‌شد ناراحت شد و شکایت کرد.... ولی وقتی با یک گیتار خیلی خیلی بدصدا و در حد وُیس خوانده می‌شود متوجه دلیل شکایت نمی‌شوم.»

صادقی با اشاره به گلایه‌اش از اخبار ۲۰:۳۰ توضیح داد: «هر اتفاقی که در این ماجرا بیفتد اردلان سرفراز، بزرگوار است. من فقط دوست داشتم مرد بزرگی مانند اردلان سرفراز بیاید و بگوید خوشحالم که جوانان امروزی بعد از این همه سال یادی از کلام‌های زیبای آن سال‌ها می‌کنند.... اجازه دهید از تلویزیون گلایه‌ای کنم. وقتی حکم دادگاه در غیاب من صادر شد و قرار بود ما برویم و ببینیم قصه چیست، برایم جالب بود که کسانی در ایام محرم و در همان عزاداری‌ها به مادر و پدر پیر من می‌گویند خبر دارید پسرتان قرار است زندان برود؟! آن‌ها به من می‌گویند چه شده؟! حبس چیست؟! من پیگیری می‌کنم و می‌بینیم اخبار ۲۰:۳۰ این طور گفته. قصه من و استاد سرفراز قطعا حل می‌شود. انتهای ماجرا این است که من یا باید عذرخواهی کنم یا خسارت بدهم که اصلا هم از عذرخواهی کردن نمی‌ترسم و لذت هم می‌برم. چون جرات دارم. ولی واقعا همان ۲۰:۳۰ یا تلویزیونِ بسیار بسیار جالب، وقتی ماجرای ما حل شد هم از حل شدنش خبر می‌دهد؟!»

او در پایان گفت: «من از اردلان سرفراز عذرخواهی می‌کنم ولی من با این کار شما، («سوغاتی») و با کلام شما خاطره دارم و می‌خواستم برای آدم‌هایی که برایم خاطره سازند، خاطره‌سازی کنم ولی اگر ناراحتتان کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم.»

در ادامه برنامه، لباس مشکی رضا صادقی به قیمت ۱۰ ملیون تومان فروخته شد تا عواید آن به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تعلق بگیرد. این اتفاق به درخواست ضلی‌پور رخ داد و قرار شد که خواننده مشکی‌پوش بعد از دو دهه فعالیت در عرصه موسیقی برای اولین‌بار به جای لباس مشکی، لباس سفید بپوشد تا در قبال آن اسپانسر برنامه «من و شما» ۱۰ ملیون تومان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کند.

رضا صادقی در مورد این اتفاق گفت: «وقتی پای مردم کشورم وسط بیاید، نه نمی‌توانم بگویم. برای مردم این سرزمین هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم.»

برنامه «من وشما» جمعه‌ها بعدازظهر از موزه آزادی تهران روی آنتن شبکه تلویزیونی «شما» می‌رود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------