آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

بهترین فیلم سال از نظر هیات ملی نقد آمریکا



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم پست

هیات ملی نقد در نیویورک، فیلم «پست» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را بهترین فیلم سال نامید.

به گزارش خبرآنلاین،  هیات ملی نقد در نیویورک با ۱۰۸ سال قدمت عنوان بهترین فیلم سال را به «پست» اثر جدید استیون اسپیلبرگ داد. علاوه بر این مریل استریپ و تام هنکس برای بازی «پست» جوایز اصلی بازیگری را از آن خود کردند.

در بخش جوایز بازیگری در نقش مکمل جوایز به ویلم دفو و لاری متکالف رسید. ویلم دفو برای بازی در «پروژه فلوریدا» برنده جایزه شد و متکالف برای بازی در «لیدی برد» به جایزه دست پیدا کرد. 

هیات ملی نقد جوایز رشته بهترین فیلمنامه را به «هنرمند فاجعه» و «موضوع فانتوم» داد و گرتا گرویگ را برای فیلم «لیدی برد» شایسته دریافت جایزه بهترین کارگردانی دانست.

در حالی که گمانه‌زنی‌های برای برندگان اسکار هر روز بیش از دیروز می‌شود، انیمیشن «کوکو» به عنوان شانس اصلی برندن اسکار جایزه بهترین انیمیشن هیات ملی نقد را از آن خود کرد و مستند «جین» برنده جایزه بهترین مستند بلند شد.

در رشته بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نشانی از «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار نیست و هیات ملی نقد فیلم «فاکسترات» را برنده این بخش معرفی کرد.

فیلم «برو بیرون» از هیات ملی نقد دو جایزه گرفت. این فیلم جایزه بهترین تجربه نخست کارگردانی را همراه با جایزه بهترین گروه بازیگری از آن خود کرد.

البته نمی‌توان با اتکا به نتایج این جایزه درباره اسکار قضاوتی قطعی کرد، چنانچه سال گذشته «Manchester by the Sea» برنده جایزه بهترین فیلم سال هیات ملی نقد شد اما در انتها اسکار به فیلم «مهتاب» رسید.

مراسم اهدای جوایز انجمن ملی نقد نهم ژانویه در نیویورک برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------